poniedziałek, 9 lutego 2015

Duuuże zakupy cz 2 by Bella

Hej dziś pora na kolejną dawkę moich zakupów :)
Co dorwałam w Rossmannie? 
Nową odżywkę Gliss Kur, szczerze powiedziawszy nie wiem nawet do jakich włosów jest przeznaczona. u mnie każda jedna z tej serii działa tak samo, więc po prostu kupiłam kolejny egzemplarz. :) 9,99zł 
Kupiłam również szampon z Isany do włosów farbowanych - nie posiadam tak owych, jednak ten szampon świetnie mi się sprawdza. Jego cena to 6,99zł - używam go do codziennego mycia włosów.
Do kompletu kupiłam też odżywkę :)
Ponownie kupiłam mój ulubiony krem do stóp z Fuss Wohl - cena ok. 5 zł
Tutti frutti o zapachu jeżyn jest obłędny! jest to olejek do kąpieli, jednak sprawdza się również jako żel pod prysznic - zawiera substancję czyszczącą :) Pachnie przecudownie, ten zapach pokochała cała moja rodzina! Kosztował 13 zł 
W tamtym tygodniu udałam się również do Biedronki, a w niej wyrwałam:
Organizer na kosmetyki. Pierwotnie miał klapkę, ale tata skutecznie pomógł się jej pozbyć :) Jak mi służy?
Jako organizer na pomadki! Kosztował tylko 9,99zł
Kolejny raz kupiłam szampon z Johnson's baby - moje włosy je kochają! 12,99zł
Kupiłam również antyperspirant w kulce, nie wymagam od nich zbyt dużo, bo nie mam praktycznie żadnego problemu z poceniem się,a Nivea świetnie się u mnie spisuje - 5,99zł :)

Zajrzałam także do Yes Rocher po płukankę octową z malin :)
Miałam już 2 buteleczki, więc kupiłam 3,  bo sprawdzała się świetnie.Kosztowała 19,99zł

Już druga część za na mi, została jeszcze jedna.
Zapraszam jutro :)
Bella

6 komentarzy:

  1. Organizer też sobie sprawiłam ;) A odżywkę Gliss Kur mam, ale w innej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki z Gliss Kur lubię, ułatwiają mi rozczesywanie włosów, nawet mam tę samą wersję co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon z Isany chętnie poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne łupy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam odżywki Gliss Kur, a te w sprayu w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupki , uwielbia ten olejek z Tutii frutii :)

    OdpowiedzUsuń