czwartek, 29 stycznia 2015

Szampon Johnson's baby by Bella

Dziś przychodzę do Was z recenzją szamponu dla dzieci firmy Johnson's baby


Jakiś czas temu zdecydowałam się zacząć myć włosy metodą OMO na tygodniu, zaś w weekend robić moim włosom porządne SPA:) Robię tak już od kilku ładnych tygodni i muszę przyznać, że włosy wreszcie wyglądają tak jak powinny, a co ważniejsze nie tak jak nie powinny. 

Kupiłam ten szampon ponieważ na tygodniu zależy mi na delikatnym oczyszczaniu skalpu i nic po za tym, i muszę się przyznać, że sprawdził się u mnie wyśmienicie :)
Zamknięty jest w 200ml butelce,zamkniętej na klik (które pozbawiło mnie paznokcia, przed studniówką...)
Zapach jest ledwo wyczuwalny, ale przyjemny, taki "dzieciowy" jak to określiła moja mama. Konsystencja produktu, jest dość wodnista przez co produkt jest średnio wydajny. Z myciem skalpu radzi sobie wyśmienicie, ładnie oczyszcza, nie wysusza i nie szczypie w oczka :) Pokusiłam się parę razy o zmycie nim oleju i tam też poradził sobie bez zarzutu, wiec uważam go za naprawdę fajny produkt. 
Dostępność: Natura
Cena: 8 zł
Moja ocena: 4,5/5 - za to nieszczęsne zamykanie, ale naprawdę polecam :)
Bella

6 komentarzy:

  1. Nigdy go jeszcze nie miałam i tak właściwie to nigdzie nie wiedziałam. Dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już widziałam jego recenzję wszystkie były na tak więc może w końcu po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wybieram szampony dla dzieci i widzę, że bardzo służą moim włosom :) Chętnie go wypróbuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja dawno nic tej marki nie miałam.... kojarzę szampon, nie wiem czy jeszcze jest w takim żółtą nakrętką typu klik....

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń