czwartek, 1 stycznia 2015

Lista życzeń na rok 2015 rok by Bella

Hej:)

Ile mam lat nie jest tajemnicą i na pewno każdy z Was pamięta ten okres:
Nie zarabia się, wiele się chce, a na nic nie stać :( 
Więc, nie dziwnym jest, że  każdy większy wydatek muszę planować, by wcześniej móc uzbierać pieniądze. 
Więc, dziś pokażę Wam większe zakupy jakie planuję na rok 2015 :)

Coś na co zbieram już od jakiegoś czasu, czyli Nikon d5100 z obiektywem 18-105 mm VR)
Koszt: ok. 1900zł 
Cel: Kwiecień - Maj

Pędzel z Sephory do pudru nr 60
Koszt: 160zł
Cel: jak będę miała fundusze :)


Pomadka firmy Mac w kolorze Angel 
Koszt: 86zł 
Cel: Podobnie jak w powyższym przypadku :)

Już ostatni planowany zakup to:
Carolina Herrera 212 VIP woda perfumowana 50ml
Koszt: 170zł
Cel: Jak wykończę pozostałe perfumy czyli koło września xD

To już moje wszystkie "droższe" tego roczne zachcianki :)
Wy też planujecie na ten rok jakieś większe zakupy? 
Czy w ogóle planujecie zakupy czy raczej idziecie na żywioł? 
Bella




9 komentarzy:

  1. życzę spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych które wydają się być najmniej realnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się to wszystko zrealizować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pocieszenie - jak się zarabia to i tak na część chciejstw wiecznie brakuje :D
    Pomadka Mac na jest na i mojej liście :) Teraz jest na nie dobra promocja w Dougasie (60zł) ale i tak mnie póki co nie stać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadkę z MAC też bym chciała, ale raczej nie będzie mnie na nią stać :D Lustrzanka to dobry pomysł, a Nikon to już w ogóle :) Od 5 lat mam Nikona D3000 i nic mu nie jest. Chociaż nie powiem, wolałabym wyższy model ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel z Sephory fajnie się prezentuje ale w życiu nie wydałabym tylu pieniędzy na produkt do makijażu :DD. Nie ma takiej opcji.
    Pod choinkę dostałam kamerkę z opcją robienia zdjęć więc aparat nie jest mi już potrzebny :D.
    Ja w gimnazjum zaszalałam i ścięłam tak krótko włosy :D Może było ich ze 4 cm :DD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhehe widocznie każdy ma w życiu etap ściania włosów ;)

      Usuń
  6. Ja również planuję zakup lustrzanki, ale jeszcze nie wiem dokładnie jakiej czy Nikon czy Canon i na co dokładnie zwrócić uwagę, muszę się zagłębić w szczegóły i kogoś poradzić :)

    OdpowiedzUsuń