sobota, 17 stycznia 2015

Liście Manuka Ziaja| żel myjący

Kolejnym produktem rozsławionej serii Liście Manuka jest:
Żel myjący, normalizujący na dzień i na noc.
Zamknięty jest w zielono-przezroczystej plastikowej butelce z Pompką! Tu producent wykazał się naprawdę niezłym pomysłem, gdyż pompka dozuje idealną ilość produktu potrzebną do jednorazowego umycia twarzy. Żel jest przezroczysty, a jego zapach, zresztą podobnie jak reszta produktów z tej serii mnie drażni. Naprawdę świetnie się sprawdza przy porannej pielęgnacji mojej skóry.Ładnie ją oczyszcza, nie ściąga, nie wysusza - miód, cud i orzeszki :) Wieczorem radzi sobie nie co gorzej, jednak nie jest to produkt do demakijażu, więc nie oczekujmy od niego cudów :) 
Dostać go możemy w Naturze za około 7-8 złoty :)

Moja ocena: 4,5/5 - odjęłam za zapach

Bella 

4 komentarze:

  1. Ja mam już swoich ulubieńców w demakijażu, ale może kiedyś z czystej ciekawości skuszę się na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam żel z drobinkami i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pastę z tej serii, jest w porządku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń