piątek, 16 stycznia 2015

Liście Manuka Ziaja| Tonik zwężający pory

hej :) Przepraszam za dość długą nieobecność, jednak ilość zaliczeń po prostu mnie przerosła :)
Przedstawię Wam recenzję praktycznie całej serii (bez jednego produktu) Liście Manuka firmy Ziaja.
Zacznę od produktu, który sprawdził mi się najmniej, czyli tonik zwężający pory na dzień i na noc.
Produkt zamknięty jest w zielono-przezroczystej plastikowej butelce, z atomizerem, co według mnie jest naprawdę zbędne. Nie codziennie mam czas, by się bawić z zaaplikowaniem produktu na wacik (w dość solidnej ilości), a następnie na twarz. Gdy próbowałam używać go bezpośrednio na twarz efektów nie było ŻADNYCH. Zapach jest delikatny, ale w moim odczuciu bardzo nie przyjemny - zapach całej serii po pewnym czasie użytkowanie mnie drażni  :(
Zwężenia porów nie zauważyłam w ogóle, jedyne co tonik robił, to tonizował twarz, co dawało całkiem przyzwoite efekty jak na tak tani produkt - ok. 7-8 zł w Naturze :)

Moja ocena: 2,5/5 Zwykły średniak, jeśli szukacie w miarę dobrego i taniego toniku to polecam :)

Bella

4 komentarze:

  1. Kosmetyki różnie reagują na dany rodzaj skóry, u Ciebie się nie sprawdził a czytałam na innych blogach, że produkt ten wypadł dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak! co nie zmienia faktu, że skoro mi się nie sprawdził to nie mogę go polecić z czystym sumieniem :)

      Usuń
  2. Tego toniku nie miałam. Rzadko używam więc pewnie nie kupię. Lubię pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta seria w ogóle nie jest dla mnie, chociaż tonik chętnie bym wypróbowała na sobie. Mam pastę oraz krem z kwasem i jestem średnio zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń