poniedziałek, 19 stycznia 2015

Liście Manuka Ziaja| Pasta oczyszczająca

Hej prawie połowa już za nami :)
Kolejny produkt jaki testowałam ostatnimi czasy to:
Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom. 
Produkt zamknięty jest w plastikowej tubie zamkniętej na klik.
Pierwsze co zaskoczyło mnie w tym produkcie to jego konsystencja, nie wiem co Wam kojarzy się ze słowem pasta, ale ja spodziewałam się gęstego żelu, a dostałam coś w rodzaju pasty do zębów - tak bym to określiła. Nieco zniechęciłam się do tego produktu już na wstępie, jednak dałam mu szanse i sprawdził się całkiem nieźle. Stosowana solo powodowała wypryski, przy używaniu całej serii naprawdę super! Próbowałam używać go codziennie jednak zbyt mocno wysuszał. Stosowana jako peeling 2 razy w tygodniu dawała najlepsze efekty. Złuszczała martwy naskórek i fundowała pewnego rodzaju takie porządne oczyszczenie - nie wiem jak to określić po prostu czułam, że mam bardzo czystą skórę. Dobry produkt, ale nie przewiduje kontynuowania pielęgnacji twarzy całą serią, a przy używaniu solo powodowała wypryski, więc nie kupię ponownie :) Natura około 9 zł
Moja ocena: 5/5 - jeśli nie planujecie kuracji całą serią, nie polecam.
Bella

7 komentarzy:

  1. Nie wiem czy się skuszę, bo opinie na temat tych produktów są tak różne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nastawiłam na tę pastę i spodziewałam się czegoś w rodzaju właśnie pasty - gładkiej masy. A tu w środku jakieś mocne drobinki.. Szkoda, że producent tego nie zaznaczył wielkimi literami na przodzie :( Mam tę pastę i męczę się ze zużyciem, ale u mnie średnio się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak właśnie się spodziewałam, że mocno wysusza... Dobrze że się nie skusiłam, bo naturalnie moja cera jest sucha i tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zamiar wypróbować tej serii <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę pastę, z tym, że ja wcześniej przeczytałam, że jest bardzo szorstka i własnie dlatego się na nią skusiłam (no i się nie zawiodłam).
    Stosuję ją ok. 1-2 razy w tygodniu i koniecznie po niej nakładam krem na noc z tej samej serii. (Bez tego moja skóra też się przesusza.)
    Przy takim stosowaniu jestem z tego efektu zadowolona.
    Do stosowania codziennego, tak jak piszesz, się nie nadaje, no i ja dodatkowo rozcieńczam ją odrobiną wody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel z tej serii wysuszył mi twarz i trochę boję się tej pasty, ale może akurat się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń