wtorek, 20 stycznia 2015

Liście Manuka Ziaja| krem na noc

   Dziś przedstawię Wam już przed ostatni produkt, a jest nim:
Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym. 
Produkt zamknięty jest w plastikowej tubie zamkniętej przy pomocy zakrętki.
Produkt jest dość wodnisty i ma mleczny odcień. Zapach po raz  kolejny określiłabym jako drażniący.  Jest dość wydajny, zresztą jak wszystkie produkty z tej serii, bynajmniej moim skromnym zdaniem.  
Działanie mnie nie powaliło. O złuszczaniu przy tak małym stężeniu kwasu nie ma mowy, nie nawilżał, jedyne co robił to delikatnie pielęgnował moją skórę, ale bez szału :( Uważam, że nie spełnił żadnej z ról kremu na noc - bo właśnie do takiego stosowania jest przeznaczony, więc moim zdaniem nie jest wart ppolecenia. Dostępny jest w  Drogeriach Natura za około 10 złoty.
Moja ocena: 1/5 
Bella

4 komentarze:

  1. Ja na początku byłam z niego zadowolona, bo fajnie złuszczał naskórek. Potem go odstawiłam, bo wydawało mi się, że mnie zapycha ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie znam tej serii od Ziaji;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam jedynie o tej serii, sama nie stosowałam żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń