czwartek, 22 stycznia 2015

Liście Manuka Ziaja| Krem na dzień

I właśnie dobrnęliśmy do końca! 
Ostatni z z produktów serii Liście Manuka Ziaja jaki miałam okazje testować to:
Krem nawilżający na dzień - bilans korygująco-ściągający z SPF 10. 
Krem zamknięty jest w plastikowej tubie wykonanej z dość dobrego jakościowo plastiku, zamkniętej za pomocą zakrętki. 
W tym przypadku konsystencja kremu jest mocno zbita, a kolor po prostu biały. Chyba nie zdziwię nikogo jeśli powiem, że zapach ponownie mnie drażnił. 
Działanie określiłabym jako bardzo dobre. idealny krem na dzień dla osób z lekko suchą skórą - naprawdę mocno nawilża, ale przy tym nie powoduje nie wiadomo jakiego świecenia - dla jasności nie daje efektu matowej twarzy, a jedynie nadaje zdrowego blasku :) 
Stosowałam go często pod makijaż i w tej roli także sprawdzał się świetnie. Po jego zastosowaniu twarz jest bardzo miękka i świeża. Jak dla mnie ideał. Jest to jedyny produkt z tej serii, który planuję zakupić ponownie :) A jego ostatnim już plusem jest jego dostępność i cena (około 9 złotych)
 Moja ocena 5/5 - Polecam szczególnie osobom z lekko przesuszoną skórą!
Bella

7 komentarzy:

  1. Z tej serii miałam tylko żel do twarzy, ale przesuszył mi twarz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej się nie skuszę na tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam krem na noc, który nic u mnie nie zdziałał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego na noc mam identyczne odczucia

      Usuń
  4. kremów z tej linii nie znam ale bardzo lubię ich pastę do oczyszczania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tej serii, ale fajnie, że jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń