sobota, 27 grudnia 2014

Zmywacz do paznokci w żelu Donegal| Bella

Hej :)

Dziś przedstawię Wam moją opinię zmywaczu w żelu firmy Donegal


Od producenta:
Zmywacz do paznokci w żelu usuwa lakier, jednocześnie pielęgnując i chroniąc płytkę paznokcia. Zawarte w preparacie witaminy A, B, E, F, H odżywiają paznokcie w widoczny sposób poprawiając ich wygląd. Prowitamina B5 intensywnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek. 
Łagodny owocowy zapach oraz żelowa konsystencja zapewnia komfort użytkowania. 


Produkt zamknięty jest w przezroczystym plastikowym opakowaniu zamkniętym przy użyciu zakrętki.  Estetyka etykiety nie powala, ale specjalnie mi to nie przeszkadza :)
Zapach- faktycznie pachnie trochę jak mango, ale nadal jak zmywacz i do tego bardzo dusząco :(
Konsystencja żelu na początku była dla mnie bardzo dziwna, ale teraz wiem, że jest to dużo fajniejsze rozwiązanie :) Dosłownie odrobina wylana na płatek kosmetyczny starczy na usunięcie lakieru z paznokci u jednej ręki. Nic mi nie kapie, nie przesiąka płatek, a dzięki temu produkt jest bardzo wydajny.  Zamknięty jest w butelce o pojemności 150ml, a starczy mi na dłużej niż butla 500ml zwykłego zmywaczu. 
Działanie jest normalne... ładnie zmywa lakier z moich paznokci, nie rozmazuje mi nic po całych palcach, oczywiście odrobinę wysusza płytkę paznokcia i skórki, ale nie spotkałam się jeszcze ze zmywaczem, który by pielęgnował je zgodnie z obietnicami producenta :)

Dostępność: osiedlowe drogerie
cena: 6-7 zł

Moja ocena: 4,5/5 - bardzo dobry produkt, ale liczyłam na przyjemniejszy zapach :)

Miałyście go ? A może polecacie jakiś lepszy ?
Bella

3 komentarze:

  1. to mój zdecydowany ulubieniec jeśli chodzi o zmywacze do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go koniecznie wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny, więc naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń