sobota, 13 grudnia 2014

Zakupy w Rossmannie| Grudzień 2014| Bella

Dziś post z zakupami ostatnich kilku tygodni :)

Na pierwszy ogień idzie książka Anwen - jako wielka fanka jej bloga nie byłabym sobą gdybym jej nie kupiła :) Jest naprawdę świetna !
Cena: 37 zł
Dostępność: Empik


Pszłam do apteki po żel myjący z ziaji z serii liście manuka, a wyszłam z całym zestawem - tonik zmniejszający pory, żel myjący oraz krem nawilżający na dzień. 
Cena: 21,9 zł
Dostępność: Apreki, Rossmann, Drogeria Natura


Już ostatnią rzeczą jaką kupiłam jest serum na łamliwe końcówki z Garniera - Serum Goodbay Damage z olejkiem z owoców amii - cokolwiek to jest :) 
Cena: 12 zł
Dostępność: Rossmann

A wy jakie poczyniłyście zakupy? 
Macie coś co ja kupiłam? Jak Wam sie sprawdza?
Bella

7 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że książka Anwen mnie kusi ;) Ja w grudniu całe szczęście nie uprawiam takiego dzikiego szaleństwa zakupowego jak w listopadzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałaby mi się taka książka! Moje włosy błagają o ratunek, ale szczerze powiedziawszy raczej nie chciałoby mi się jej czytać:D Lenistwo i szkoda by mi było pieniędzy, mogąc przeczytać porady w necie. Ale dla "włosomaniaczek" jak najbardziej przydatna;)
    Pozdrawiam!


    I bardzo dziękuję za komentarz u mnie;) Czy mam powiadamiać o nowych rozdziałach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, no pewnie, że taK! Każdy jeden rozdział czytam:) ostatnio nieco się nie wyrabiam z komentarzami, ale wszystkie czytam :)

      Usuń
  3. Muszę zakupić tą książkę koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. liście manuka u mnie spisują się całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sama pasta, to był koszmar - krosty, wypryski, zaskórniki... ale gdy zaczęłam używać całej serii na raz, widzę naprawdę bajeczne efekty ;)

      Usuń