poniedziałek, 22 grudnia 2014

Zakupy ostatnich tygodni :)

Hej :)

Dzisiaj pokażę Wam co sobie sprawiłam w ostatnich tygodniach.  Wiem, że ostatnio nie pojawiła się "Lista życzeń", ale nie planowałam żadnych zakupów, więc nie miałam o czym pisać :)

Najważniejsza rzecz czyli choinka!!! - Cholera jak zwykle się machnęłam i kupiłam za dużą xD Ciii, nie widać :) 
Mam na wykończeniu dwie, ale bałam się, że mi się skończą w święta i zostanę bez odżywki na święta, więc kupiłam na zaś :) Przyjaciółka  mi ją polecała, więc chętnie przetestuję, bo ona również jest kręcono włosa :)
Natura: ok. 8 zł
Pomimo, że mam jeszcze trzy szampony musiałam kupić sobie taki delikatny, ponieważ ostatnio moje włoski przeżywają trudny okres i nie mam pojęcia czemu :(
Natura: 10 zł
Kolejne perfumy! - mam łącznie 17 - mam jakąś obsesję na punkcie perfum i kupuję je zupełnie nie świadomie :(
Gucci Eau de Perfum II - naprawdę pięknie pachną :) 
Osiedlowa perfumeria - 250zł
Długo wyczekiwany złoty pierścionek :)
Nie wiem czy już Wam się chwaliłam, ale jestem wykrywaczem podrób - mam uczulenie i toleruję jedynie złoto i srebro :) 
Ostatnio mam fazę na złoto i przerzucam się ze srebra na złoto :) - ja się cieszę, ale mój portfel już nie xD
Brakuje mi jedynie naszyjnika z połówką serca- mam taki ze srebra, ale niedługo sobie sprawimy złote :) 
Jubiler : 170 zł
Mimo, że olei mam .... - to sprawiłam sobie jeszcze jeden - kokosowy z Vatiki :)
Brakowało mi do darmowej dostawy w Mintishop, więc sobie dołożyłam do koszyka :)
Mintishop: ok. 12 zł ( chyba)
Słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat i pomimo, że z moich brwi wypełnionych kredką Catrice byłam zadowolona, to musiałam go spróbować :)
Natura: cena regularna 23 zł, ja kupiłam na promocji - 40 % :)

To już wszystkie moje grzeszki poczynione w tych tygodniach - kupiłam jeszcze parę ciuszków, ale to wam pokaże w innych postach :)
A wy co pokupowałyście ? A może macie coś, z rzeczy które ja sobie sprawiłam ? Koniecznie dajcie znać!
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz