niedziela, 21 grudnia 2014

Wygrana u Dakoty :)

Hej :)
Dziś pokażę Wam co na mnie czekało w czwartek po powrocie ze szkoły :)
Doszłam do wniosku, że pokażę Wam jedynie zdjęcia, bo zapewne nie miałybyście ochoty czytać w koło o tym jak to ja się nie cieszę :) A cieszę się bardzo ;)
Chcę jedynie ślicznie podziękować Dakocie za wspaniały prezent :)

A tu część zawartości paczki :)

W paczce był wosk YC, uznałam, że pochwalę się Wam moją świeczkową kolekcją :)

Przepraszam za jakość zdjęć - było niestety już ciemno, a i ostrość mojego aparatu doprowadzała mnie do istnej furii :(
Nadal nie mogę uwierzyć, że tak mi się poszczęściło :)

Bella

4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej! :) Ciekawy blog- dodaję go do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, cieszę się że zawartość przypadła Ci do gustu - niech wszystko dobrze Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń