czwartek, 11 grudnia 2014

Świeczki! Grudzień 2014| Bella

Jak wszyscy wiemy zbliżają się święta, wiec pewnie jak w większości domów u mnie w ruch poszły świeczki :)
Zakupiłam ostatnio trzy:

Aril - Jabłko cynamon - 130g
Aril- Wanilia pomarańcza - 130g
Air Wick - Pomarańcza i goździki - 115 g 

Wszystkie pachną nieziemsko i świątecznie!
Czas palenia się tych z Aril to podobno 30 godzin, zaś tej z Air Wick 40 godzin.
Dwie z Aril kupiłam w biedronce i naprawdę zachęcam Was do odwiedzenia działu gdzie są świece, bo za niewielką cenę można kupić świetne świece!, Air Wick dostępne są w Rossmannie. 
Zapach ze świec nie jest bardzo intensywny, ale nie jest też nie wyczuwalny, więc jak za cenę 6 czy 8 złoty naprawdę warto było zainwestować !  
Kupiłam sobie również zestaw 18 podgrzewaczy o zapachu śliwkowym, ale oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcie przed wyrzuceniem opakowania :( Podgrzewacze również są świetne!
W tym roku podpatrzyłam u kilku dziewczyn, świąteczne ozdoby ze świecami i sama taką zrobiłam, właśnie przy użyciu niektórych z tych świec:

Jak Wam się podoba? 
Bella

2 komentarze:

  1. Świeczki z Biedronki uwielbiam <3 Mam pomarańczę i wanilię - pachnie przepięknie :) Wczoraj nabyłam sobie jeszcze czekoladę z wiśnią. Podgrzewacze też często kupuję, ale póki co wolę te świeczki w szkłach :)

    OdpowiedzUsuń