niedziela, 14 grudnia 2014

Kokosowy peeling pod prysznic Alterra |Bella

Hej :)
Dziś przychodzę do Was z recenzją Peelingu pod prysznic firmy Alterra.
Od producenta:
Delikatny peeling o egzotycznym zapachu orzecha kokosowego i papai. Dzięki zawartości ekologicznych wiórków kokosowych peeling łagodnie usuwa obumarłe komórki skóry, a przy pomocy ekstraktu z ekologicznego aloesu i roślinnej gliceryny zapewni jej wyjątkowe nawilżenie.
Kosmetyk posiada certyfikat BDIH i Vegan. 

Produkt zamknięty jest w tubie z zamknięciem na klik, które jest wyjątkowo trwałe i mi się nie urwało :) Opakowanie jest bardzo ładne i delikatne :)
Zapach jest mocno kokosowy, co mi średnio odpowiada, gdyż za kokosem nie przepadam, ale mogłam się tego spodziewać xD
Konsystencja jest ... żelowo-wiórkowa, czyli jest to konsystencja żelu z zatopionymi w nim wiórkami kokosowymi.  Peeling ładnie rozprowadza się na skórze i nie ma również żadnego problemu z jego zmyciem. Spełnia swoje zadanie, ale bez efektu WOW. Jest to średni "zdzierak", ale właśnie takiego szukałam.  Sama nie wiem co mi nim nie odpowiada, być może ta dziwna konsystencja, która jak dla mnie jest bardzo nie miła w użyciu. 
W opakowanie zamknięte jest 200ml produktu, a jego cena to ok. 9 zł. 
Dostępność: Rossmann. 
Moja ocena: 3/5 - dobry peeling, ale nie kupię ponownie. 

Kochane muszę się, Wam pochwalić - wygrałam w rozdaniu u Dakoty ;) 
cieszę się nie miłosiernie, gdyż jest to moja pierwsza wygrana! 
Już nie mogę się doczekać ;)
Bella

6 komentarzy:

  1. nie miałam, sama nie wiem jak zareagowałabym na te wiórkowe drobinki ;)
    cieszę się że mogłam sprawić Ci przyjemność - jutro nie zdążę ale paczkę postaram wysłać się we wtorek - mam nadzieję że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo czuję w tym peelingu woń alkoholu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i nawet lubię, jest idealny do peelingowania dekoltu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobry peeling, ale konsystencja mi niepodpasowała ; (

      Usuń
  4. ja też miałam coś kokosowego tej marki, ale średnio mi się sprawdziłol :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo wszystko chętnie go wypróbuję, ale dopiero jak zużyję moje kawowe mydełko peelingujące :)

    OdpowiedzUsuń