poniedziałek, 8 grudnia 2014

Kobo - English Rose | Bella

Hej,
Dziś kolejny produkt do ust, z kolorówki :)
Kobo profesional -104 English Rose

Pomadka jest zamknięta w bardzo ładnym i trwałym opakowaniu - naprawdę bardzo podoba mi się estetyka tego opakowania!
Konsystencja pomadki jest bardzo zbita, ale nie ma najmniejszego problemu z nałożeniem jej na usta. Nie ma żadnego problemu z rozmazywaniem się szminki czy też z szybkim zniknięcie jej z ust, bo gdy nic nie jadłam, ani nie piłam trzymała się na ustach nawet do kilku godzin! Jeśli chodzi o trwałość koloru jest to zdecydowanie mój faworyt!




Kolor jest jasno różowy - bardzo delikatny i dziewczęcy :) 
Szminka jest też bardzo wydajna, co mnie bardzo cieszy bo wystarczy mi na dłużej, a jest naprawdę świetna!
Cena: ok. 12 zł 
Dostępność: Drogeria Natura
Moja ocena 5/5 - nic dodać nic ująć. Naprawdę wszystkim polecam!
Bella

4 komentarze:

  1. masz pięknie wykrojone usta!
    a kolorek fajny, taki neutralny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna,szkoda,że nie mam u siebie natury :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusiła mnie, kolorek ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń