niedziela, 7 grudnia 2014

Essence XXXL longlasting lipgloss| Bella

Hello :)
Kolejny post z mojej serii z produktami do ust :)

Essence XXXL longlasting lipgloss w nr 3 verry berry :)
Czyli nic innego jak błyszczyk w kolorze różowym :)
Błyszczyk wygląda jak standardowy błyszczyk,a  mieści w sobie 4,5 ml produktu.
Lekko wyprofilowana szczoteczka bardzo ładnie nakłada błyszczyk na usta. Konsystencja jest nie jest ani rzadka, ani gęsta - czyli jak na moje oko idealna :)
Niestety lepią się do niego włosy :( 
Delikatnie podkreśla suche skórki, ale tylko te "bardzo" suche, więc tragedii nie ma.
Na ustach prezentuje się tak:
Bardzo lubię ten błyszczyk i gdy tylko mam związane włosy gości na moich ustach!
Trwałość jest typowa dla błyszczyku - max. 1-2 h :(
koszt to ok. 10 zł - Rossmann oraz Natura
Moja ocena: 4,5/5 - 0.5 odjęłam za te suche skórki i klejące się włosy :)
Bardzo Polecam wam ten błyszczyk

2 komentarze: