czwartek, 25 grudnia 2014

Co czyta Bella?

Czy tylko mnie ciekawi co czytają inni? 
Zawszę chętnie czytam posty o tym, co jakaś blogerka czyta :)

Nie jestem molem książkowym, ale jeśli jakaś książka mi się spodoba to przeczytam ją w ciągu 3-4 godzin i  u mnie w domu jest to coś normalnego :)
Pokażę Wam, dziś książki które przeczytałam w ciągu ostatniego roku :) A właściwie od drugiego trafienia do szpitala czyli w Maju :)

Anna Kołomycew - "Jak dbać o włosy" - polecam każdemu, kto walczy o piękne włosy - naprawdę wiedza sama wchodzi do głowy :)

Jennifer Probst - "Układ doskonały" - świetne romansidło na długie wieczory/ wieczór :) Bardzo lubię wracać do tej książki :)

Pauline Reage - "Historia O" - jeśli nie boisz się ostrych scen erotycznych i poniżania kobiet to książka dla ciebie! O tym, że ja czytać erotyki lubię wie każdy kto mnie zna, a mina pielęgniarek i lekarzy na pediatrii, gdy wyjmuję taką książkę - niezapomniana :) Razem z moimi rodzicami uważamy, że wiek, a dojrzałość emocjonalna to dwie zupełnie różne rzeczy, dlatego też rodzice bez najmniejszych obaw kupują, a czasem czytają razem ze mną tego typu książki :) 

Małgorzata Budzyńska- "Ale Makota - Maksymalnie ja" - moja ukochana książka z wieku 10-13 lat :) 

E.L. James - "Piędziesiąt twarzy Greya","Ciemniejsza strona Greya", "Nowe oblicze Greya" - kolejny erotyk :) ale i przy okazji bardzo przyjemne romansidło :) Czytałam razem z mamą i ona ocenia ją jako średnią, zaś ja na świetną :) Pewnie dlatego, że mama nie przepada za romansami xD

Cap Lesesne -"Wyznania Chirurga Plastycznego" - pierwsza książka, po jaką sama sięgnęłam i bardzo miło ją wspominam :) Książka ma mało wspólnego z chirurgią plastyczną, jest to po prostu pewnego rodzaju autobiografia- chirurga plastycznego :) Świetna książka!

Joanna Chmielewska- " Zbrodnia w Efekcie" - nie jestem fanką tej książki, nie żałuje, że ją przeczytałam, ale nie oszalałam na jej punkcie :( Nie przemawia do mnie poczucie humoru tej autorki i zapewne dlatego nie przepadam za jej twórczością :)

I teraz dwie książki, które leżą gdzieś w naszej domowej biblioteczce - (pół ściany zawalone książkami) i nie byłam w stanie ich odnaleźć.

Dorota Masłowska- "Wojna polsko-ruska pod flagą biało-czerwoną" - Moja mama jej nie trawi, a ja ją ubóstwiam. Jest to jedna z najlepszych książek jakie w życiu przeczytałam i z całego serca polecam ją każdemu!

Kristin Billerbeck- "Żony na pokaz" - cudowna opowieść o tym jak kobieta powoli odnajduje w sobie siłę walki i odnajduje miłość :) 


Czytałyście którąś z tych książek? Jaka jest Wasza ulubiona książka? A przede wszystkim czy w ogóle lubicie czytać ?

Bella

4 komentarze:

  1. Mam książkę Anwen, fajnie się czytało :) Z kolei kiedyś próbowałam przeczytać "50 twarzy Greya", ale odpadłam po paru stronach, chociaż moja koleżanka namawia mnie, żebym jednak poczytała. Mnie to nie kręci :D "Wojny polsko-ruskiej" nie czytałam, wybrałam za to "Pawia królowej" - bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo cały urok trylogii zaczyna się w połowie 1 części ;) przynajmniej według mnie

      Usuń
  2. Jeżeli lubisz erotyki, może Ci przypasować "Dziewczyna, której jedno w głowie" :)

    OdpowiedzUsuń