wtorek, 9 grudnia 2014

Catrice 240 Hey Nude | Bella

Hej :)

Mowa dziś będzie o pomadce Catrice w kolorze 240 Hey Nude
 Pisałam, że bardzo podoba mi się opakowane pomadki z Kobo - to opakowanie jest bajeczne, ale oczywiście nie zrobiłam Wam zdjęcia... :( (przepraszam) 
Konsystencja jest bardzo kremowa, produkt w błyskawicznym tempie rozprowadza się na ustach, dając bardzo delikatny efekt. Usta wyglądają naprawdę ślicznie, są błyszczące jakbym miała na nich błyszczyk, a nie pomadkę.
Trwałość jest dużo gorsza od Kobo, za to ten efekt jest cudowny!
Pomadka niestety jest dość mało wydajna, ale wszystko jej wybaczam bo wygląda nieziemsko!

Dostępność: Drogeria natura
Cena: 16 zł
Moja ocena: 5/5 pomimo wad, bardzo Wam ją polecam, bo naprawdę warto :)
Bella

4 komentarze:

  1. Fajnie wygląda, ciekawa jestem innych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ale póki co pozostanę przy Nudziakach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! Ja zużyłam dwie pomadki w odcieniu Be Natural ale widzę, że ta chyba ładniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kolor, muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń