wtorek, 4 listopada 2014

Żel micelarny bebeauty| Bella

Witam Drogie Panie, 
Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego produktu do drugiego zmywania makijażu :)
Od zawsze zmywam go na da razy. Najpierw olejkiem na wacik,a  potem przy użyciu wody i jakiegoś kremu :)
Nawilżający żel micelarny do mycia i demakijażu twarzy.


Produkt Bebeauty skradł moje serce już jakiś rok temu. Pokochałam go od pierwszego użycia i już ze mną został. 
Pojemność to 150 ml, produkt średnio wydajny - starcza na około dwóch-trzech miesięcy codziennego użytkowania. Cena jest kosmicznie niska! około 4-5 zł w Biedronce :) Przeznaczony jest do cery suchej, wrażliwej i mieszanej! Produkt zamknięty jest w bardzo poręcznej tubie z zamknięciem na Klik. 
Konsystencja jest żelowa. Produkt się nie pieni, co według mnie jest ogromnym plusem ;)
Rewelacyjnie sprawdza się do zmywania makijażu, usuwa wszystkie pozostałości, których nie zmył płyn micelarny, bądź też olejek. Nie nawilża naszej skóry, ale też nie przesusza. Nie pozostawia skóry nieprzyjemnie ściągniętej :)
Bardzo lubię ten żel, jest łatwo dostępny i tani! 
Ładnie zmywa makijaż i ułatwia codzienną pielęgnację twarzy :)
Moja ocena to 5/5 - Jeśli jeszcze nie próbowałyście to bardzo gorąco Was do tego namawiam!
Bella

4 komentarze:

  1. Ja mam już swoich stałych na tę chwilę ulubieńców do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go dzisiaj w dłoni ale jednak wybrałam nie zielony :) Fakt cena bardzo kusząca i się skusilam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. z tym żelem nie miałam jeszcze okazji się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie go nabyłam i mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń