sobota, 1 listopada 2014

Yves Rocher maska odbudowująca| Bella

Dziś obiecana przeze mnie kilka dni temu recenzja:
Yves Rocher - maska odbudowująca z olejkiem jojoba i masłem karite - 150 ml.
Maska przeznaczona jest do włosów suchych lub kręconych. - Posiadam i suche i kręcone, więc teoretycznie idealna dla moich włosów. 

Opakowanie bardzo estetyczne. Zielony słoiczek z brązową nakrętką prezentuje się znakomicie. Wykonany jest  z dość dobrego jakościowo plastiku. Pod nakrętką znajduje się sreberko, które daje nam pewność, że produkt nie był wcześniej otwierany.


Konsystencja  jest mocno zbita, ale nadal kremowa. Ładnie rozprowadza się na włosach. Zapach bardzo delikatny i przyjemny. Chemiczno-roślinny, ale nadal bardzo przyjemny. Na zdjęciu widzicie zużycie UWAGA PO 4 UŻYCIACH!!!! Widziałyście jakiej długości mam włosy i naprawdę, nigdy nie miałam tak nie wydajnego produktu! 
Skład również pozostawia wiele do życzenia... 2,3,5 i 10 miejsce to alkohol... nie mam więcej pytań.
Nie jestem w stanie, po 6 użyciach tej maski, bo tyle zajęło mi jej wykończenie powiedzieć o niej nic. Według mnie to za krótko by zauważyć jakiekolwiek efekty... Od razu po umyciu działała jak normalna odżywka wygładzała i nic po za tym....

Produkt można zakupić na stronie producenta za 29,90zł... - cena to jakiś żart mając na uwadze wydajność. Maski Kallos'a sprawdzają się o niebo lepiej, a kosztują 1/3 ceny tej :)
Ocena 1/5 - kompletna porażka

Bella

3 komentarze:

  1. Szkoda, że jednak się nie sprawdził.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej wydajność to faktycznie śmiech na sali...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, rzeczywiście kiepska wydajność ;/

    OdpowiedzUsuń