poniedziałek, 24 listopada 2014

Wazelina kosmetyczna do ust| Flos-lek| Bella

Skoro wczoraj pokazałam Wam świetny produkt, to dziś w celu zachowania równowagi we wszechświecie przyszedł czas na bubelek :(

Wazelina kosmetyczna do ust firmy Flos-lek zdecydowanie nim jest!
Jak widzicie zdecydowałam się na czekoladową wersję zapachową.
Wazelina zamknięta jest w małym, metalowym słoiczku, który mieści nie wiadomo ile produktu, ponieważ na "właściwym" opakowaniu producent nie zamieścił tak owej informacji... niestety.
Jak nazwa wskazuje konsystencja będzie taka jak wazeliny, z tym, że nieco mocniej zbita. Niestety bardzo lubi się roztopić w nieco cieplejsze dni :( Kolor jest przezroczysty na ustach, zaś w słoiczku odrobinę mleczny. 
Zapach jest intensywny, jednak mocno chemiczny - mi nie przypadł do gustu.
Według producenta jest to wazelina ochronna - nie mogę się nie zgodzić, że absolutnie nic nie naprawi czy złagodzi. Naprawdę robiłam do niej WIELE podejść, ale za każdym razem otrzymuję taki sam efekt - jeszcze bardziej zeschnięte i popękane usta. Nie mam pojęcia jak jest to możliwe, że produkt, który ma chronić nasze usta jeszcze bardziej je wysusza! 
Wiem też, że nie tylko ja mam takie odczucia co do tego produktu, więc nie jest to spowodowane żadnym innym produktem, który stosuję. Przypuszczam, że może to być spowodowane alkoholem, który produkt zawiera w składzie - przeczytałam to na internecie ponieważ składu producent również nie umieścił na słoiczku, a mało kto trzyma papierowe pudełeczko przez rok... 
Kupiłam ten produkt w Rossmannie za około 5 zł
Moja ocena: 0/5 - w moim przypadku w ogóle się nie sprawdził ten produkt, więc nie mogę Wam go polecić, a wręcz przeciwnie odradzam :(
Bella

11 komentarzy:

  1. Miałam ją i u mnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i sprawdziłam na opakowaniu - nie ma tam parafiny :D

      Usuń
    2. Masz racje, nie parafina a alkohol na 2 miejscu ;) dzięki za poprawkę ;)

      Usuń
  2. Jak ja tej wazeliny nie znoszę! W stu procentach się z Tobą zgadzam. Miałam poziomkową i po jej użyciu na moich ustach tragedia tragedię, tragedią poganiała. Masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją w zasobach i jeszcze nie próbowałam, ciekawe jak u mnie się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam wersję pomarańczową i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam wiele pozytywnych recenzji, ale niestety u mnie się nie sprawdził ten produkt kompletnie ; (

      Usuń
  5. nie lubie wazelin ;/ wolę coś naturalnego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jeden minus jak dla mnie - opakowanie, bo trudno sie go uzywa.
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I bubel czasem jest potrzebny! :)

    OdpowiedzUsuń