piątek, 14 listopada 2014

Listopadowe zakupy część druga| Bella

Dziś druga część moich listopadowych zakupów ;)
Tym razem udałam się do Natury
 
 
 
Bardzo polubiłam się ostatnio z produktami Green Pharmacy, więc gdy zobaczyłam na promocji Płyn micelarny 3w1-Rumianek za 8,99zł - musiałam go mieć. Muszę przyznać, że zapowiada się bardzo obiecująco.
Na mojej liście życzeń był podkład z Kobo, jednak nie podpasował mi, więc zdecydowałam się na Rimmel Stay Matte w odcieniu 091 light ivory, w cenie  15,99zł  - kolejna promocja :)
 
Za miast pudru Catrice, zafundowałam sobie Essence - mattifying compact powder w odcieniu10 light beigle, który kosztował 11,99zł.
 
W gazetce Natury wypatrzyłam, że w promocji będą duże, miękkie kredki do oczu z Top Secret, jak wiadomo czarnej kredki nigdy nie może zabraknąć, co prawda mam jeszcze jedną, ale już ostatnim razem przyglądałam się tej , więc nie byłabym sobą, gdybym jej nie kupiła w cenie 9,99zł.
 
Już ostatnią rzeczą  na jaką się skusiłam jest pomadka firmy Kobo w kolorze 104 English Rose, która również była promocji, za 8,99zł. Muszę przyznać, że tym razem udało mi się kupić naprawdę wiele fajnych i do tego tanich produktów!
 
Porównanie odcieni!
 

Od lewej strony puder z Manhattan w odcieniu 76 sand, a po prawej nowy z Essence - 10 light beige.
 
 Dokonałam szokującego odkrycia, od hormonów, narkozy, leków na nerki oraz 1000 innych leków, które przyjmuję od dobrych 2 miesięcy zmienił się pigment mojej skóry. Ale tylko mojej skóry - włosy nadal mam w ciepłej tonacji kolorystycznej, za to skóra przestała być typowo "słowiańska" jak to określiła moja pani dermatolog. Między Bogiem, a prawdą, to wolałabym żeby włosy były w chłodnej tonacji...
Od lewej Catrice - 240 Ultimate Colour, po prawej Kobo - 104 English Rose.
 
To już wszystkie moje zakupy i naprawdę mam nadzieję, że już ostatnie. Mam ambitny plan nie kupować nic w grudniu, ale wątpię by mi się to udało!
 
Macie któryś z produktów? Jak Wam się spisuje? Koniecznie dajcie znać :)

7 komentarzy:

  1. Pomadki chcę zobaczyć na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie niedługo recenzja! Dlatego też na razie nie pokazywałam ;)

      Usuń
  2. Pomadka ma śliczny kolor :) a tak nawiasem, jak dodać Cię do obserwowanych? Niestety nie widzę nigdzie takiego narzędzia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. O, teraz już widzę :) przedtem nic takiego nie było, przynajmniej na tablecie :D

      Usuń
  4. ten podkład z Rimmela jest całkiem fajny i ma bardzo dobre krycie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka z Kobo wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń