niedziela, 2 listopada 2014

Listopadowe szaleństwo zakupowe| Bella

Hej,
Dziś zapraszam Was na post z moimi dzisiejszymi zakupami "ubraniowymi", że tak to określe:)
Na początek coś co skradło moje serce i jestem zakochana po uszy!
I
Zdecydowanie nie udało mi sie oddać jej
 uroku :)
Jest śliczna. Całość wykonana jest ze "swetrowego" materiału, zaś z przodu jest wstawka z materiału imitującego skórę. Długi rękaw, a cała sukienka sięga mi połowy ud:)
Reserved - 149zł

Wybieramy się z chłopakiem pod koniec stycznia na jego studniówkę, a oto moja kreacja  Po raz kolejny na zdjeciu wygląda dużo Gorzej...
Góra bardzo obcisła, całość utrzymuje się na piersiach. Dół baaardzo rozkloszowany, całość.... bardzo krótka. Prywatny butik w moim mieście - 179zł


Zwykłe leginsy. H&M - 29,99zł
Rurki, wreszcie obcisłe rurki. Od 2 tyg o nich marzyłam, bo wszystkie na mnie wisiały :(
H&M - 79,99zł

Kolejne rurki, tym razem czarne. Już widzę wade- łapią bardzo włosy i sierść.
H&M - 129,99zł

Biały włochaty sweterek:-) niesamowicie miękki :)
H&M - 79,99zł

To już wszystko!
Jak Wam się podobają moje zdobycze? Wy też coś fajnego upolowałyście? Koniecznie dajcie znać!

Bella

3 komentarze: