czwartek, 27 listopada 2014

Lip Balm od H&M| Bella

Dziś przyszedł czas już na ostatni produkt do pielęgnacji ust, który Wam w tej "serii" przedstwię
Pomarańczowy balsam do ust, który kupiłam już jakiś czas temu w H&M. Jest to jedyny kosmetyczny produkt jaki posiadam z tej firmy. Skusiłam się na niego ponieważ byłam bardzo ciekawa ich produktów, co z tego wyszło? Zobaczcie same :)
Produkt zamknięty jest w małym plastikowym słoiczku, który mieści 8g produktu, czyli stosunkowo nie wiele. Estetyka opakowania pozostawia wiele do życzenia przynajmniej jak na mój gust ;) 
Już od pierwszego użycia produkt bardzo ciężko było wydostać ze słoiczka. Po części było to spowodowane moimi bardzo długimi paznokciami, jednak nigdy wcześniej nie miałam takiego problemu :(
Jak widzicie zużycie jest bardzo duże, jednak produkt okazał się być szalenie wydajny, gdyż mam go już od prawie roku, a regularni stosowałam przez około 6 miesięcy. Obecnie wyciągam go patyczkiem do uszu, gdyż inaczej się po prostu nie da!
Kolor jest różowy, na ustach nie jest on w ogóle widoczny. Zapach... cóż według producenta powinien pachnąć pomarańczą jednak z całą pewnością pomarańczy tam nie czuję :) Pomimo wszystko zapach jest dość przyjemny, choć odrobinę chemiczny.
Działanie jest bardzo dobre, co dla mnie było ogromnym zaskoczeniem, gdyż w ogóle się tego nie spodziewałam! Stosowałam go codziennie wieczorem i wtedy efekty były naprawdę świetne. Usta doskonale nawilżone,a w konsekwencji tego bardzo miękkie. Nie było mowy o żadnych pęknięciach, ani o suchych skórkach !
Produkt kosztował mnie ok. 15 zł
Moja ocena: 3,5/5 - świetny produkt w beznadziejnym opakowaniu!
Bella

6 komentarzy:

  1. Opakowanie faktycznie niezbyt piękne, dobrze, że chociaż zawartość nadrabia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że na ustach też będzie taki różowy kolor jak w słoiczku. Dla mnie dobrze, że produkt nie pozostawia koloru. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z H&M, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie pociągają mnie kosmetyki tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię takich opakowań

    OdpowiedzUsuń