niedziela, 16 listopada 2014

Domowy zmywacz by Bella

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z moją propozycją domowego zmywacza do paznokci. Sposób ten wypatrzyłam u Agnieszki . Do wykonania potrzebne są:

-gąbka, np. taka do mycia ciała,
-mały, płaski słoik, np. po dżemie,
-zmywacz do paznokci,
-nożyczki,
-można dodać również różne elementy dekoracyjne.


Ja zaczęłam od wycinania elementów dekoracyjnych (Wycięłam z papieru samoprzylepnego kółko, aby nakleić je na nakrętkę słoika. Wycięłam również pasek, aby zakleić pierwotną etykietę słoika )


Następnie wycinamy gąbkę tak, aby zmieściła się do słoika. Potem na środku wyciętej gąbki wycinamy małą dziurkę.


Następnie wlewamy zmywacz do słoika.
Ja użyłam tego z Isany bez acetonu.


A o to jak wygląda całość


Zalety takiego "dziwadełka":

-fajny gadżet 
-wygodne i łatwe zmywanie paznokci
- ostatni i najważniejszy powód- możliwość zmycia jednego paznokcia bez zepsucia całej reszty.

Dobra rada dla amatorów tego pomysłu, to zabranie się za to z zepsutymi już paznokciami (żeby nie popsuć ich podczas wykonywania gadżetu)

Jak Wam się podoba? Dajcie znać czy tęż próbowałyście.

Bella











6 komentarzy:

  1. Fajny sposób :) przymierzam się do niego

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś taki zmywacz z gąbką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się taki pomysł podoba, chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie :) Uwielbiam zmywacze z gąbką, zrobię jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń