środa, 22 października 2014

The Body Shop| żel pod prysznic

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch żeli pod prysznic firmy The Body Shop.

Jeden o zapachu "krówkowym", drugi zaś o zapachu czekolady. 
Zapach to zdecydowanie największa zaleta tego produktu jak i całej firmy. Żele faktycznie nieziemsko pachną. Zapach krówki jest bardzo słodki, ale nie przesadzony, ani też nie tandetny. Czekoladowy zaś to taki zapach szlachetnej "wedlowskiej" gorzkiej czekolady. Bardzo podobają mi się oba te zapachy, są bardzo wyraziste i takie nieoklepane. Bo czekolada pachnie rzeczywiście jak prawdziwa czekolada, a nie jak jakaś marna próba odwzorowania jej zapachu.
Żele mają pojemność 250 ml, a kosztują 25 zł za sztukę. - Nie powiem bardzo dużo!
Jednak sprawdzają się znakomicie. 
Zapach długo utrzymuje się na skórze. Żele są lekko kremowej konsystencji. Nie przeciekają jakoś specjalnie przez palce. Średnio się pienią. Są bardzo delikatne (użyłam go kilka dni po operacji i nic się nie stało), nie wysuszają skóry, ani nie robią z nią żadnych innych nieprzyjemnych rzeczy. Zamknięte są w bardzo estetycznej butelce z zamknięciem na klik.Otwór jest prawidłowej wielkości, nie wylewa się dzięki temu za dużo produktu.
Są średnio wydajne, ale bardziej na korzyść wydajności niżeli, na nie wydajności :)
Bardzo cieszę się, że je sobie sprawiłam, ale nie planuję póki co kolejnego zakupu, głównie przez ich cenę..
Moja ocena tego produktu: 4,5/5 - przez cenę.
Świetny produkt z wygórowaną ceną. Jeżeli jeszcze ich nie miałyście, a cena Was nie odstrasza, to bardzo serdecznie polecam! 

Bella

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że nie mam stacjonarnego dostępu do TBS bo bym pewnie popłynęła przy mojej słabości do żeli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie ma w pobliżu mnie TBS bo pewnie bym zbankrutowała szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie teraz masełko z ich firmy, ale 79 zł za masło dla ciała, to dla mnie za dużo... - i tak je pewnie kupie...

    OdpowiedzUsuń
  4. krówkowy nie dla mnie ale czekoladą bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń