piątek, 24 października 2014

Peeling do twarzy - Yves Rocher| by Bella

Dziś przedstawię jednego z  moich Must Have!

Peeling do twarzy z pudrem z pestek moreli firmy Yves Rocher



Od producenta:
Poczuj delikatność swojej skóry po użyciu owocowego peelingu z pudrem z pestek moreli.  Składniki pochodzenia roślinnego: puder z pestek moreli, woda z rumianku z ekologicznych upraw, gliceryna roślinna, olejek eteryczny z pomarańczy. Nie zawiera parabenów.

Peeling ma dość gęstą, kremową konsystencję, zatopione w nim drobinki są średniej wielkości. 

Nie jest to na pewno mocny zdzierak. Sprawdzi się rewelacyjnie dla osób z wrażliwą skórą. Nie przepadam na ogół za peelingami enzymatycznymi, więc jest to dla mnie rewelacyjne rozwiązanie. Producent zaleca stosować na mokrą skórę i tak też polecam to robić.Produkt rewelacyjnie pachnie - bardzo słodko, ale nie bardzo intensywnie. Woń nie utrzymuje się długo na skórze. 
Zamknięty jest w przyjemnym dla oka opakowaniu, wykonanym z porządnego plastiku (nie zapada się pod czas wyciskania produktu) z zamknięciem na Klik.  Nie zostawia nieprzyjemnie ściągniętej skóry, ale konieczne jest nałożenie kremu, gdyż nie zostawia po sobie takiej "tłustej" warstwy na skórze. Jak dla mnie jest to ogromny plus, bo nie znoszę tego efektu po użyciu innych produktów.
Po jego użyciu skóra jest przyjemnie oczyszczona i miękka. Nie powoduje żadnych zaczerwień. 

Za 50 ml produktu zapłacimy 21,90 zł - dostać go możemy na stronie producenta oraz w sklepach stacjonarnych firmy YR.

Moja ocena: 5/5 - Nie polecam dla osób szukających bardzo mocnego peelingu. Ale fanki średnich i słabych zdzieraków gorąco namawiam do zakupu :)

Bella


8 komentarzy:

  1. Chętnie bym go wypróbowała. Może stałby się moim must have :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym wypróbowała ;) muszę poczynić zakupy w YR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam. Moja twarz ostatnio jest kapryśna więc myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ale przyznam że brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie poszukiwałam peelingu do twarzy, chyba się na niego skuszę po tej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń