czwartek, 16 października 2014

Paznokcie by Bella|październik 2014

Hej :)
 
Dziś również będzie dużo zdjęć!
 
Miałam dziś czas, by zająć się paznokciami. Doszłam do wniosku, że do szkoły jeszcze przecież nie idę, więc co stoi na przeszkodzie by mieć je ładnie pomalowane?
 
Pierwotny plan był taki, że zrobię urozmaicony french.
Jak go chciałam urozmaicić?
Właśnie tak. Jakiś czas temu na stronie allepaznokcie zamówiłam sobie przy okazji, takie naklejki na paznokcie. Są beznadziejne, nie można sobie z tym cholerstwem poradzić. Nie chce się odkleić, a jak już się to uda to się rwie. Dramat!
Dlatego też nie zaklejałam całych paznokci, tylko małe fragmenty, żeby nie było widać "niedoskonałości".
Następnie przykleiłam paseczki, a po ich odklejeniu zastałam to...
Klej z pasków został na paznokciu!!! Nie miałam pojęcia co z tym zrobić. Mądra Bella uznała, że "nie będzie widać" i robiłam dalej manicure.
Efekt?
Z daleka ładny, nawet bardzo ładny, niestety z bliska tragedia. Żeby było za dość, dotknęłam jednym o biurko, drugim o bluzkę i uznałam, że mam to w ... i zmyłam.
I zrobiłam normalne, ładne pazurki.
 
 A użyłam tego :
Bardzo podoba mi się ten lakier z Astora w kolorze: 504 You Are Grey-t. Uważam, że jest to taki typowy jesienny, ładny kolorek :) Musiałam dodać jeden biały paznokieć, przecież nie byłabym sobą, gdybym miała normalnie pomalowane paznokcie xD.
 
Wam jak się podoba efekt ?
 
Bella


4 komentarze:

  1. Jest świetny, a w sklepie mi się nie podobał. Teraz się ciesze, że mama jednak go wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Szkoda tylko, że french nie do końca wyszedł. Ja maluję końcówki ręcznie, bo paski zawsze mnie tak załatwiają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 paznokcie też tak zrobiłam i może efekt nie był "idealny", ale napewno lepszy niż uklejone paznokcie, których niczym nie można naprawić. ..

      Usuń