piątek, 17 października 2014

Olejki Eteryczne|Tea lights

Lubicie ładne zapachy w domu tak jak ja? Jeśli tak to zapraszam do lektury :)
We wtorek złożyłam zamówienie na allegro, a wczoraj przyszła do mnie moja paczka.
 
Co tym razem zamówiłam?
Kominek do aromaterapii:

Przyznam szczerze, że myślałam iż będzie większy, ale nadal jestem bardzo zadowolona, że go mam.
Jakiś czas temu zainteresowałam się tematem świeczek i całkiem przypadkiem dowiedziałam się o czymś takim jak kominek i olejek zapachowy :) Od razu musiałam zaopatrzyć się w swój zestaw :)
 
Jakie zapachy upolowałam?
 
 
Jabłko cynamon, antykomarowy, cynamon, orchidea, truskawka, pomarańcza, arbuz i wanilia.
Używałam już truskawkowego i arbuzowego - pachną obłędnie.
\
Teraz nieco technicznej strony:
Kominek kosztował 5,90zł - więc nie jest to wygórowana cena.
Olejki mają pojemność 10ml i kosztowały 3,2zł za sztukę. - Nie chciałam ładować kupy pieniędzy w firmowe zapachy, gdy nie miałam pewności, że polubię ten "rytuał".
Zamknięte są w małych, przyciemnianych szklanych buteleczkach.
Bardzo irytują mnie zakrętki... bardzo ciężko je odkręcić.
 
Zamówiłam też:
zapachy: ciastka babci, święta, miód i melon oraz jagodowy.
 
 
Zapachowe podgrzewacze kosztowały 1,69zł za opakowanie
A za świeczniki 2 zł za sztukę.
Kupiłam też 50 zwykłych podgrzewaczy za 6,99zł
 
 
Osobiście jestem zauroczona tym efektem, cieszę się, że to kupiłam, zwłaszcza na myśl o długich zimowych wieczorach :)
Bella



4 komentarze: