środa, 15 października 2014

Moja Toaletka by Bella|Organizery z Biedronki

Hej :)
 
Przyznam szczerzę, że miałam plan napisać dziś projekt denko, albo chociaż dzień dla Belli, ale naprawdę nie mam ochoty pisać dziś eseji, zwłaszcza po tym jak dodałam na drugiego bloga 5 stronny rozdział, więc dziś lekki i przyjemny rozdział o mojej pseudo toaletce, a przy okazji o dzisiejszych zakupach w Biedronce.
 
Zdjęć całości nie będę wstawiać z dwóch powodów.
1. Jak sami dobrze widzicie póki co pozostaje w miarę anonimowa, więc w jakiś sposób narusza to moją prywatność, którą chronię.
2. Nie mam toaletki, tylko biurko, na którym mieszczę wszystko!Ogółem wygląda to tak, że mam ogromną otwieraną półkę nad biurkiem gdzie są rzeczy do szkoły, następnie są dwie półki na których stoją różnie pudełka, ramki, skarbonki itp. potem jest biurko gdzie jest monitor, pudełka i część kosmetyków, a na samym końcu jest mała komoda, która jest pod biurkiem. Komoda ma trzy dość małe szuflady, gdzie upycham kosmetyki, rzeczy do włosów oraz różne sprzęty AGD. Wydaje mi się, że jakoś to wygląda. Pokaże Wam jedynie elementy, które dotyczą kosmetyków. Możliwe, że kiedyś zrobię post o tym jak wygląda to w całości.
 
Część kosmetyczna wygląda tak:
 
 
Wydaje mi się, że dość schludnie i przede wszystkim czysto.
 
 
Od poniedziałku w Biedronce można się zaopatrzyć w takie ładne organizery, za jedyne 9,99zł. Uważam, że jest to niewiele zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę fakt jak ciężko dostać je normalnie.
Bardzo mi się podoba, ma delikatny wzór na przodzie, wykonany jest z plastiku, wydaje się, że z dobrego, ale to się okaże. Ma 4 przegródki. 2 większe i 2 mniejsze - analogicznie. Pochowałam w nim: Podkłady,
Korektory,
Płatki kosmetyczne,
Patyczki do uszu,
Olejek do twarzy,
Maść ichtiolową,
Bronzer,
Puder,
Tonik,
Płyn do demakijażu
i
Wodę utlenioną.
Czyli to co najbardziej i najczęściej używane.
Jakiś czas temu kupiłam w Kauflandzie, plastikowy pojemnik, który pierwotnie był doniczką za 7,99zł. Trzymam w nim pędzle, maskary i kredki do oczu i brwi.
 
Niedaleko tego wszystkiego stoi lusterko z bebeauty
 
Z samego lusterka jestem bardzo zadowolona. Po jednej stronie przybliża, po drugiej pokazuje normalnie. Wszystko idealnie, gdyby nie plastik z jakiego jest wykonane. Wydaje mi się, że jestem osobą, która dba o swoje rzeczy i starannie je czyszczę.
A takie zabrudzenia, których niczym nie jestem w stanie zmyć, po prostu mnie denerwują.
Porażka, planuję zakup nowego, tym razem czarnego i na pewno lepiej wykonanego!
 
Przyszedł czas na pomadki
Swoje trzymam w takim bardzo ładnym pojemniku jaki dostałam w zestawie z YR.
Lubię taki sposób trzymania produktów do ust, bo mam tego sporo i nie zawsze mam czas ładnie odłożyć wszystko na miejsce. Trzymam je na otwartej półce pomiędzy dużą górną półką, a biurkiem.
 
 
Kilka pudełek obok stoją, trzy pudełka po glossy box'ie, które ja wykorzystałam tak:
 
W ostatnim są rzeczy mojego chłopaka (zawsze coś zostawi) więc nie będę pokazywać.
Na tej samej półce stoją jeszcze pudełka z biżuterią i ramka na zdjęcia.
 
Niedobitki, które nie zmieściły się do organizera mieszkają tak:
Kremy, paletki, pilniczek, cienie i pudełko po patyczkach do uszu, a w nim gąbeczka do makijażu. Nie chciałam, żeby kurz się na niej osadzał.
Jak widzicie na tym zdjęciu szuflada jest wyłożona ręczniczkami kuchennymi, bardzo polecam Wam ten trik. Nic się nie brudzi, wszystko jest świeże i ładne, a jakby coś zawsze można zmienić ręczniczki. Wykładam nimi dosłownie wszystko. Wszystkie pudełka z kosmetykami obowiązkowo!
 
Kosmetyki w łazience:
 
To jest półka z rzeczami do ciała i twarzy. Większość jest pochowana w organizer z biedronki :)
Prosty i  ładny, bez żadnych przegródek. Lekko prześwitujący. Ma zamykanie, ale mi ono nie jest potrzebne. 9,99zł
Półki "do włosów" Wam nie pokażę, bo na razie szukam odpowiedniego organizera, by zrobić tam porządek,
Jak widzicie ja jestem ogromną fanką organizerów i różnego typu pudełek. Lubię jak wszystko jest pochowane, a tylko najważniejsze rzeczy zostają na wierzchu. Jak tak patrzę na moje biurko to widzę: 11 pudełek xD.
 
To już wszystko na dziś :)
 
Bella 


2 komentarze:

  1. Ja długo zastanawiałam się nad tym pojemnikiem z Biedronki i chyba go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację! Leć kupić, bo są świetne ! Ja mam ochotę na jeszcze dwa, ale troche mi szkoda pieniędzy. :)

    OdpowiedzUsuń