poniedziałek, 20 października 2014

L'Oreal Hair Expertise EverRiche Nourishing & Flowing Conditioner

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją tej o to odżywki do włosów :)


L'oreal Hair Expertise EverRiche Nourishing&Flowing Conditioner - to odżywka dostępna jedynie na terenie UK, sieci sklepów Boot's. Jej pojemność to 250 ml, a regularna cena to 5,99£. W przeliczeniu na złotówki to 30 zł, więc całkiem sporo jak na odżywkę z takim składem:
Przeznaczona jest do włosów niesfornych, więc moje jak najbardziej takie są... niestety. 
Zamknięta jest w bardzo poręcznej tubie, która niestety , gdy produktu jest już mało staje się uciążliwa. Konsystencja jest lekka i kremowa. Potrzeba naprawdę mało by nałożyć odżywkę na całe włosy!
Często o tym zapominam i z przyzwyczajenia wyciskam na dłoń za dużo produktu.
Jednym z największych plusów jest jej zapach! Odżywka przepięknie pachnie karmelem, ale zapach niestety nie utrzymuje się długo na włosach :/
Włosy są po niej miękkie i odżywione, ale niestety średnio nawilżone. Nie jest to odżywka, która ma rewelacyjnie nawilżać, ale niestety w moim przypadku musi taka być, ponieważ moje włosy niesamowicie się puszą
Mimo średniego składu, odżywka spisuję się naprawdę naprawdę nieźle, ale muszę przyznać, że spodziewałam się większego WOW.

Jednak odkryłam, że sprawdza się rewelacyjnie jako odżywka bez spłukiwania. Wyciskam odrobinkę na dłoń, rozcieram i wmasowuję w umyte i jeszcze mokre włosy, mniej więcej od wysokości ucha w dół. W takiej postaci ten produkt działa cuda!!! Włosy są miękkie, błyszczące, a przede wszystkim zabezpieczone, bo odżywka zaaplikowana w ten sposób zapewnia im ochronę jak sylikonowa mgiełka :) Ponad to po takim użyciu tej odżywki nie ma mowy o jakimkolwiek puchu ;)

Moja ocena tego produktu to: 4/5 
Jeśli będziecie miały okazję ją przetestować to serdecznie polecam :)

Bella

4 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za odżywkami Loreala :) Ale ta jak widzę sprawdza się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fakt faktem, że w Polsce też nie spotkałam się jeszcze z dobrą odżywką z L'oreala... :(

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia i kreatywny post, genialny blog :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, nowy post! Obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń