środa, 1 października 2014

Lista życzeń|Październik 2014r.|(1)

Hej :)
 
Mam pomysł na nową serię, która będzie się nazywała Lista życzeń. Dlaczego tak i na czym ma to wszystko polegać ? Już tłumaczę.
Nie jestem osobą, która lubi pochopne zakupy, ja muszę sobie wszystko przemyśleć, przeliczyć zapoznać się itp. I tak sobie uświadomiłam, że fajnie by było robić sobie taką listę na początku miesiąca, na której wypisałabym sobie co planuję kupić, jakie to jest i ile kosztuje. A skoro już mam coś takiego robić to dlaczego nie podzielić się tym z Wami?
 
 
 Październikowa Lista życzeń - 1
 
Od kiedy zobaczyłam nową serię z Ziaji wiedziałam, że jest tam kilka perełek, które kiedyś będą u mnie.
 
 
1. Ziaja - oczyszczająca pasta - liście manuka.
Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizująca zielona glinka,
- aktywna baza myjąca.
Podobno rewelacyjna, muszę ją przetestować, skorzystam z okazji, bo skończył mi się żel micelarny z bebeauty.
Cena ok. 8 zł
Dostępność: Rossmann
 
 
2.Ziaja - żel oczyszczający z peelingiem- liście manuka
 
Oczyszczający, spłukiwalny produkt typu 2 w 1. Łagodnie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
-ściągająco - normalizujący zinc coceth sulfate.
Kończy mi się peeling, a zawsze się przyda mechaniczne złuszczanie.
Cena: ok. 8 zł
Dostępność: Rossmann
 
 
3. Ziaja - krem mikro złuszczający - liście manuka.
 
Nawilżający krem z 3% zawartością kwasu migdałowego. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Złuszcza i odnawia naskórek nie powodując podrażnień. Redukuje porfiryny odpowiedzialne za zmiany trądzikowe. Rozjaśnia powierzchniowe przebarwienia posłoneczne i pozapalne. Zmniejsza zaskórniki i rozszerzone pory. Nawilża, poprawia elastyczność, jędrność i sprężystość. Pozostawia skórę świeżą o jednolitym kolorycie.
Zawiera substancje czynne głęboko oczyszczające:
- antytrądzikowo-złuszczający kwas migdałowy
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco-łagodzący glukonian cynku.
Jestem zafascynowana tym produktem, ale jeszcze się waham przed jego zakupem, bo na półce stoją jeszcze dwa inne kremy....
Cena: ok. 10 zł
Dostępność: Rossmann
 
 
4.Gąbeczka do podkładu firmy Infinity.
 
Cena: ok. 26 zł
Dostępność: Natura
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem pędzli i ten zamiar też zrealizuję, ale dopiero za jakiś czas bo, bądź co bądź, ale to dużo większy wydatek (planuję zakupu zestawu z Hakuro), a póki przydałaby mi się gąbeczka. Myślałam o tej  z essence
która jest nieco tańsza (17zł), ale podobno nie warta nawet złotówki. Więc chyba zdecyduję się na tą z Infinity bo na BB szkoda mi pieniędzy,
 
To już wszystkie moje zachcianki :)
Bella


2 komentarze: