niedziela, 26 października 2014

Emulsja Oczyszczająca Alterra| by Bella

Witam :)
Dziś parę słów o Emulsji oczyszczającej - Granat Bio Alterra 125 ml 

Od producenta:
Do skóry bardzo suchej. Zawiera masło shea Bio i aloes Bio. Każdy rodzaj skóry wzymaga indywidualnej pielęgnacji. Emulsja oczyszczająca do twarzy Alterra opracowana została specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Łagodne substancje pochodzenia roślinnego szczególnie delikatnie oczyszczają skórę. Kombinacja składników, takich jak cenny olej z pestek granatu Bio i żel aloesu Bio nawilża skórę już podczas jej oczyszczania.

Mam skórę wrażliwą, a miejscami suchą, więc teoretycznie produkt przeznaczony jest dla mnie. Po jego użyciu nie czułam, żeby moja skóra była jakoś rewelacyjnie oczyszczona, zawsze gdy go używam obowiązkowo przemywam twarz jakimś tonikiem bądź płynem micelarnym. Na początku zapach był lekki i przyjemny. Tak naprawdę to ledwie wyczuwalny, niestety od jakiegoś czasu przy używaniu tego produktu czuję alkohol, co mi niestety bardzo przeszkadza. Zapach produktu jest dla mnie bardzo ważny, bo wykonując wszystkie czynności w łazience mamy się relaksować, a nie myśleć o tym, że coś prze okrutnie śmierdzi... Produkt jest ekologiczny i ja się z tym jak najbardziej zgadzam, jednak zawiera alkohol na 4 miejscu w składzie...?!Od początku wiedziałam o tym, dlatego też używam tej emulsji na zmianę z innymi produktami myjącymi, aby uniknąć przesuszenia - w moim przypadku nie wiele potrzeba, aby to się stało...

Ale teraz o samym produkcie:

Zamknięty jest w plastikowej tubie z zamknięciem na Klik. Opakowanie wykonane jest z porządnej jakości plastiku. Konsystencja przypomina rzadki krem:
Dostepny w Rossmannie za około 8 zł.

Moja ocena to 2/5 - nie polecam tego produktu. Słyszałam na jego temat wiele pozytywnych recenzji, ale ja absolutnie się z nimi nie zgadzam! Powoli go zużywam, ale na pewno do niego nie wrócę!

Bella

2 komentarze:

  1. Ja bardzo go lubię :) Jedna tubka jest na wykończeniu, a kolejna czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Ci się nie sprawdził, ja pamiętam, że kiedyś w Rossmanie był taki krem myjący, ale różany i on był świetny, niestety już go wycofali :(

    OdpowiedzUsuń