sobota, 27 września 2014

Suchy szampon Batiste| cherry and Wild|Isana

Hej 
Dziś przychodzę do Was z bardzo pózną recenzją kosmetyku o którym na pewno słyszeliście wiele dobrego.

Suchy szampon Batiste.
Dlaczego tak późno biorę się za recenzję tego produktu ?
Ponieważ bardzo długi czas zastanawiałam się nad fenomenem tego produktu. Jednakże musze się pochwalić,  że znalazłam !!!
Do tej pory zużyłam 2 opakowania.  Obydwa przyjechały do mnie prosto z Wielkiej Brytanii. Kupione zostały w Boots' ie za 3 £ za sztukę.
Pierwszy jaki trafił w mojej posiadanie :

Batiste Wild

Oczywiście skusiłam się na niego ze względu na szatę graficzną i bardzo przyjemny zapach. Nie wiedziałam do końca czego mam się spodziewać, ponieważ nigdy wcześniej nie używałam tego typu produktu.
Efekt spodobał mi się,  ale nadal nie wiedziałam o co tyle szumu wokół Batiste.
Szampon był dość mało wydajny,
Robił to co miał robić, czyli przedłużał świeżość włosów,
Ładnie pachniał,
Nie zostawił na moich włosów białego pyłku.
Wiadomo po jego użyciu nie miałam włosów jak prosto po umyciu,  bo jednak mycie bez użycia wody to nie mycie,  ale matowił moje włosy i unosił je delikatnie u nasady.
Efekt podobał mi się,  ale mnie nie powalił.

Po zużyciu tego produktu,  kupiłam sobie suchy szampon firmy Isana, dostępny w Rossmanie.  Tu nastąpił przełom.  Już po pierwszym użyciu widziałam ogromną różnicę w jakości produktu. Isana pozostawiała biały osad,  nie unosił mi włosów, nie pachniała także nadzwyczaj cudnie.  A żeby tego było mało to mniej więcej w połowie butelki zepsuł się aplikator i nicz prócz powietrza nie wychodziło z dozownika. Nie byłam w stanie zmordować tego produktu i go wyrzuciłam.

Po tym nie udanym eksperymencie z Isaną, zaopatrzyłam się w kolejny szampon Batiste tym razem:

Batiste wiśniowy

Sprawdza mi się równie dobrze co jego siostra,  a przy tym jeszcze ładniej pachnie.
Jest średnio wydajny,  ale to jest jedyny minus jaki w tym produkcie widzę. 
Z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten produkt.
Pozdrawiam,
Bella7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz