piątek, 26 września 2014

Nivea Long Repair odżywka i szampon| Bella

Hej :)

Nie zdziwię nikogo, gdy powiem, że znowu jestem w szpitalu ? 
No więc jestem... ale dzięki temu po raz kolejny powiększyła się kolekcja moich szamponów i odżywek.
Tym razem do sklepu sama pójść nie mogłam i musiałam się zdać na mojego chłopaka, który jak się teraz okazuje nie najgorzej trafił :)
Tym razem w moje posiadanie wpadł szampon Nivea Long Repair i odżywka z tej samej serii.

Butla z szamponem jest przeogromna i zawiera 400 ml.
Jest dość rzadki, ale nie wylewa się przez palce.
Jest perłowy, nie obciąża mi włosów.
Ładnie pachnie, jest dość wydajny.
Szata graficzna butelki jest ładna, prosta i schludna.
Z opakowania nie wylewa się za duża ilość produktu.
Nie uwarzam, żeby jakoś rewelacyjnie odbudowywał mi on włosy, aczkolwiek napewno je nieco dociąża i że tak to nazwe "ujażmia" wiadomo nie stają sie nagle piękne, błyszczące, wygladzone niczym te z reklam, ale z całą pewnością lepiej się prezentują. 
Moje włosy są kręcone z tendencją do przesuszania. Póki co tego efektu na moich włosach nie widać.
Cena to 8,99 zł

Odżywka standardowo ma 250 ml.
Jest bardzo gęsta jak na odżwkę. 
Łatwo się ją nakłada, a do rozprowadzenia jej na całych włosach wcale nie potrzeba dużo. Jednak pomimo to jest bardzo mało wydajna.
Estetyka opakowania również do mnie przemawia.
 Aplikator jest beznadziejny. Jedną ręką nie jestem w stanie sobie jej wycisnąć na drugą dłoń.
Podobnie jak szampon bardzo ładnie dociąża mi włosy, ale bardzo często robi mi z nich puch. 
Cena to 7,99 zł - dostepna w drogeriach, np. Rossmann, Natura




Na efekt odbudowy nawet nie liczyłam, ale musze przyznać, że pomimo to chyba jednak spodziewałam się większego WoW.
Co nie zmienia faktu, że lubię te produkty i napewno z chęcią je zużyję.


Pozdrawiam,
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz