niedziela, 7 września 2014

Zakupy w Naturze|Wrzesień 2014|Catrice

Hej :)
Dziś o mojej nowej miłości czyli o kredce do brwi firmy Catrice.


Swoją kredkę kupiłam z polecenia Niessi25. Byłam dwa razy w Naturze, żeby ją dostać i dopiero za drugim razem udało się ją kupić. ( Wzięłam ostatnią w tym kolorze ufff...)

Jest to odcień 030 Brown-n-eyed Peas

Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się kupić kredki  w tak dobrze dopasowanym kolorze do moich brwi. Bardzo nie lubię efektu widocznie domalowanych brwi, zawsze próbowałam uzyskać lekkie przyciemnienie naturalnego koloru oraz delikatne wypełnienie braków, jednak zawsze brwi wychodziły albo tak ciemne, że nazywałam je pieszczotliwie "yeti". Albo Rude "coś".
Do tej pory używałam :

Rimmel Soft Kohl Al. Eye pencil 011 Sable Brown - za jasny

Rimmel EyeDrow Pencil 004 Black Brown - za ciemny


Na końcu kredki mamy również bardzo poręczną spiralkę, która według mnie jest naprawdę nieźle wyprofilowana i wyczesanie nią brwi to naprawdę czysta przyjemność.

Kredka jest dość miękka, ale nie łamiąca się. Musi być dobrze zatemperowana, żeby można było uzyskać nią ładny naturalny efekt. Nie mam wrażliwej skóry przy brwiach, więc nie mogę się wypowiedzieć czy jest delikatna i nie podrażnia, ale czytałam wiele recenzji tego produktu i nie spotkałam się jeszcze z takim problemem.
Zauważyłam również, że jest odrobinę większa od standardowych kredek. Standardowe kredki - 1.2g-1.4g, ta zaś 1.6g
Jest bardzo estetycznie wykonana, dobrze leży w dłoni. Ogółem jest dostępna jednak na razie jest "Bum" na te kredki i dość ciężko je dostać. Można się w nią zaopatrzyć w Naturze za 10,49 zł - co jest naprawdę rewelacyjną ceną za tak świetny produkt.
Z czystym sercem mogę ją polecić.
Zastanawiam się nad zakupem dodatkowej w razie W. :)

Bella


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz