sobota, 2 sierpnia 2014

Wielki Haul kosmetyczny :) Boots, Yves Rocher, Rossmann

Hej :)

Już dawno nie było żadnych zakupów na moim blogu, a w ostatnim tygodniu tych paczek, prezentów i moich samodzielnych zakupów zrobiło się tyle, że muszę napisać Wam o tym na blogu :)

Zaczniemy od moich samodzielnych zakupów w Rossmannie.  Kupiłam jedynie dwie rzeczy i to bardzo dobrze Wam znane. A mianowicie :

Alterra - Szampon Biotyna i Kofeina - do włosów osłabionych i przerzedzających się. Rewelacyjny szampon bez sylikonów, parafiny itp. Jest to moje 3 opakowanie i na pewno nie ostatnie.  Ma lekko żelową konsystencję, przyjemnie pachnie i nie podrażnia mojej skóry głowy.

Nivea-  long repair - odżywka odbudowująca - do włosów łamliwych , rozdwajających się lub długich. - Odżywka dobrze znana włosomaniaczkom. Rewelacyjnie wygładza i pomaga przy rozczesywaniu. Włosy po jej zastosowaniu są naprawdę miękkie i odżywione.

Ostatni miesiąc mój mężczyzna spędził w UK, ale co za tym idzie, ja również nieco na tym skorzystałam i wysłałam go na zakupy do Boots'a. Wiedziałam co chce i kupił mi trzy rzeczy o których już dawno myślałam.



Suchy szampon Batiste  - wiśniowy - przyjechał do mnie z Uk
 
Suchy szampon Batiste - do ciemnych włosów kupiłam w Hebe w Toruniu XD
 
L'oreal - EverRiche - odżywka do włosów kupiłam ją z polecenia Niessi25 i muszę przyznać, że rzeczywiście pachnie nieziemsko :)
 
Tangle Teezer - wersja kompaktowa. - posiadam również wersję "tradycyjną" ale często miałam problem z zabraniem szczotki ze sobą gdy wychodziłam z domu, więc poprosiłam również ten zakup.
 
W zeszły piątek zamówiłam również kosmetyki z Yves Rocher - jest/ był bardzo okazyjny rabat - 100 zł, wiec zrobiłam zakupy za 201, 60 zł, a zapłaciłam 101, 60 zł - no powiedzcie, że się nie opłacało ?
 
 
Sebo Vegetal - oczyszczający płyn micelarny 2 w 1 do skóry mieszanej i tłustej, 200ml - 34 zł - No cena jest porażająca, ale muszę przyznać, że cieszę się, że trafił w moje posiadanie. Puki co zapowiada się na ulubieńca, ale nie chcę zapeszać. - Ma bardzo przyjemny zapach, nie zostawia tłustej powłoczki na twarzy. Ma oczyszczać i tonizować naszą skórę.
 
Sebo Vegetal - maseczka oczyszczająca do skóry mieszanej i tłustej. Bez parabenów itp., za to ma w składzie glinkę :) 75 ml - 39zł
 
Pur Bleuet - Delikatny płyn do demakijażu wrażliwych oczy z wyciągiem z bławatka BIO 125ml - 18 zł - bezzapachowy, dość tłusty. Całkiem, całkiem puki co sobie radzi.
 
Peeling do twarzy z pudrem z pestek moreli 50 ml - 21,90 zł  - jest to moje drugie opakowanie i jest to najlepszy peeling jakiego używałam. jest kremowy, przyjemnie pachnie, ma duże drobinki, ładnie oczyszcza moją skórę. Miód, cud i orzeszki :)
 
Hamamelis żel pod prysznic do skóry wrażliwej. Tak się składa, że moja skóra właśnie taka jest, a raczej taka się stała po ostatniej wizycie w szpitalu, a co za tym idzie po ostatnich lekach.... Żel jest przezroczysty, fajnie się pieni, mało przyjemnie pachnie i jest bardzo wydajny :) 300ml 14,90 zł
 
Beaute Des Pieds - lawendowy peeling do stóp. - miałam go już wcześniej, ale wtedy uznałam, że działa przeciętnie. Kupiłam z polecenia Callmeblondieee  ten z Fuss Wohl i o ile krem z tej firmy który również polecała jest naprawdę dobry tak peeling jest bardzo słaby. Ma bardzo mało drobinek, jest bardzo delikatny i ogólnie mocniejszy jest mój peeling do twarzy niż on. A jak wiadomo skóra na stopach jest dużo twardsza, więc powróciłam do tego z YR i z pełną świadomością stwierdzam, że jest dużo lepszy :) Nie znoszę zapachu lawendy, ale jakoś ją znoszę. 50 ml - 19,90 zł
 
Beaute Des Pieds - żeł chłodzący do zmęczonych stóp. Jeszcze go nie stosowałam, ale moja mama się nim zachwyca. 50ml - 21,90 zł
 
Kocham moją planetę- szampon do włosów z witaminą E i wyciągiem z cytryny. Jest to mój ukochany szampon i będę do niego wracać cały czas. Jest to moje drugie opakowanie, ale zakochałam się w nim na dobre. Ślicznie pachnie, ma przyjemną dość gęstą konsystencje, niepodrażania mojej skóry głowy, a włosy są bardzo błyszczące. 300 ml - 15, 90 zł
 
Szampon przeciw łupieżowy z wyciągiem z nasturcji. - Ogólnie nie mam problemu z łupieżem, ale za tydzień wybieram się z rodziną nad morze, a niestety moje włosy na wodę morską reagują łupieżem, więc się zabezpieczyłam i wezmę go ze sobą, albo wyleczę łupież już po powrocie :) - śmierdzi prze okrutnie - 200ml - 11,90 zł
 
Odbudowująca maska do włosów z olejkiem jojoba i masłem Karite - od dawna stosuję jedną maskę z Alterry i pomyślałam, że warto spróbować czegoś nowego :) Jeszcze jej nie używałam, ale otworzyłam, żeby powąchać i bardzo przyjemnie pachnie.  Ostatnio wkręciłam się we włosomaniactwo i to tak na dobre, więc stąd ta ilość produktów do włosów :) Ale o mojej aktualnej pielęgnacji włosów zrobię osobny post. 150 ml - 29, 90zł
 
Płukanka do włosów octowa z malin - kiedyś polecała ją Nieesia25, więc się na nią skusiłam. Użyłam jej raz i na razie  nie będę się na jej temat wypowiadać, bo to jeszcze za wcześnie. Pachnie przepięknie malinami, a owy zapach utrzymuje się na włosach. 150 ml - 24, 90ł
 
Wszystkie ceny jakie podałam to ceny katalogowe, a większość z nich ja dorwałam na promocjach, dotego mój rabat -100zł i zakupy uważam za udane i co ważniejsze nie przepłacone :)
Przepraszam również za jakość zdjęć, ale niestety robię je na razie Tabletem :/
 
To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że zainteresował chociaż część z Was do jakiegoś zakupu :)
 
Pozdrawiam,
Bella
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz