wtorek, 5 sierpnia 2014

Miętowy lakier do paznokci/ Wibo/Lovely

Dziś o lakierze do paznokci, który ostatnio dość często gości na moich paznokciach. - Wibo-Lovely- w kolorze numer 14 :)
Zawsze nakładam go w duecie  z odżywką Eveline 3w1 :)
Nakładam Eveline jako bazę, następnie dwie warstwy lakieru Wibo, a na to ponownie Eveline.
Moim zdaniem osiągnęłam dzięki temu, bardzo ładny efekt, a paznokcie nie błyszczą się tandetnie, a jedynie mają taki zdrowy połysk.
Z kryciem miętowego lakieru jest dość słabo. Nałożyłam z przyzwyczajenia dwie warstwy i nie osiągnęłam dobrego efektu ( na zdjęciach tego nie widać, ale są dość mocne prześwity)
Kolor jest prześliczny, ma w sobie malutkie świecące drobinki, co nie każdemu może się podobać. Mi się ten efekt bardzo podoba, bo się wyróżnia.
Lakier w momencie zdjęć jest na moich paznokciach już trzy dni i jak widać, brak jakiegokolwiek odprysku. - A zaznaczę, że nie szczędziłam sobie rąk i dosłownie dwadzieścia minut przed zrobieniem zdjęcia zmywałam ręcznie naczynia, więc lakier trzyma się naprawdę nieźle.
Pędzelek w lakierze jest tradycyjny, ale dość dobrze się nim operuje.
Lakier można dostać w Rossmannie, za niewielkie pieniądze.
 
 

Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz