sobota, 30 sierpnia 2014

Zakupy w Rossmannie|Sierpień 2014|

Hej :)
 
Zakupy w Rossmannie uważam za dość udane pomimo iż nie kupiłam rzeczy po którą głównie poszłam ( emulsja do mycia twarzy z Alterry ) - Pójdę po nią już na roku szkolnym. Były wykupione co do jednej sztuki, więc na razie jedynie obeszłam się smakiem.
 
A teraz co kupiłam:
 
 
Alterra krem pod prysznic Pomarańcza Bio i Wanilia Bio - 250 ml -4,99 zł - Ma za zadanie delikatnie oczyszczać i pielęgnować skórę. Co mnie skusiło ? Piękny zapach i zawartość olejku sojowego.
 
Isana żel pod prysznic z witaminami i jogurtem zawierającym wysokowartościową witaminę E, prowitaminę B5. Do skóry delikatnej. 300 ml. Poraz kolejny przykuł mnie piękny zapach i cena na promocji - 2,49 zł - Jak można go było nie kupić ?
 
Alterra peeling pod prysznic Papaja i Ekologiczny Kokos - 200ml - Delikatny peeling, który nie powinien mi zrobić krzywdy. Niestety jestem wrażliwcem i większość peelingów do ciała jest dla mnie za mocna. Naprawdę pachnie kokosem! :) - 6,99 zł
 
Cleanic płatki kosmetyczne z proteinami jedwabiu, producent zapewnia nas, że są niezwykle delikatne jednak ja się z tym nie zgadzam. Wręcz wydaj mi się, że te zwykłe były lepsze i bardziej delikatne. 40 sztuk - 4,99 zł
 
Alterra Olejek z Bio Granatem - Niestety wyrzuciłam już opakowanie, więc nie napiszę Wam co mówi nam producent. Osobiście oczekuję, że będzie to dobra alternatywa zamienna kremu na noc. Mam nadzieję, że olejek dobrze natłuści moją skórę, ale nie będzie jej zapychał. 30 ml -8,49 zł
 
Alterra Balsam dezodorujący Melisa i Szałwia. 50 ml - 5,99 zł - Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się niczego fajnego za tą cenę, sama nawet nie wiem czemu go kupiłam, ale jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona jego działaniem. Ładnie pachnie i zapach utrzymuje się dość długi czas. Nie mam problemu z nadmiernym poceniem, więc mi wystarcza i jakoś tam delikatnie hamuje to pocenie.
 
Babydream Olejek przeciw rozstępom - zamierzam go stosować zarówno do włosów (podobno świetny olej do włosów!) oraz zapobiegawczo na rozstępy, już kiedyś pisałam, że niestety mam z nimi problem.  12,99 zł - chyba 250 ml
 
Dermaglin - Naturalna maseczka przeciwtrądzikowa - w składzie znajdziemy : zieloną glinkę kambryjską, aloes i owies. Ciekawe połączenie moim zdaniem, chętnie ją przetestuję. 20g -5,99 zł.
 
 
 

A teraz zakupy dla mojej dziesięcioletniej siostry, która niestety już ma mały problem z wypryskami.
 
Under Twenty żel do mycia twrzy oczyszczająco-matujący z ekstraktem z cytrusów i aktywnym cynkiem. Sama go niegdyś stosowałam, ale to jeszcze wtedy, gdy miałam największy "rzut" trądziku.
Ma stosować go wieczorem. ok. 12 zł
 
Synergen - chusteczki oczyszczające. - Nie chciałam, żeby używała żelu rano i wieczorem ponieważ wydaje mi się, że to by było za mocne potraktowanie jej skóry, więc kupiłam jej te chusteczki żeby używała ich rano. ok. 7zł
 
Synergen - natłuszczający krem na dzień - kazałam jej go stosować rano i wieczorem. Chcę zaobserwować jak zareaguje jej skóra na taką pielęgnację ok 7 zł
 
 
To już wszystko na dziś mam nadzieję, że się podobało.
Pozdrawiam,
Bella
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz