piątek, 28 marca 2014

Ombre na paznokciach by Bella

Hej :)
Dzisiaj na luźno,  a mianowicie paznokcie jakie sobie dzisiaj zrobiłam. ( foto )

Lakiery jakich użyłam do wykonania tego manicure,  wymienię je po kolei tak jak ich używałam

* EVELINE COSMETICS - 3w1 Multi Action, top coat. - użyłam go jako baza :) jest on dość lekki, nie jest gęsty,  ale jako baza jak dla mnie jest idealny.

* WIBO - Gel like - kolor nr 9 - jest to mój ulubieniec jeśli chodzi o marzec i na pewno pojawi się on w moich ulubieńcach.

* GOLDEN ROSE - chyba w kolorze 132 ale nie jestem pewna. Jestem bardzo zawiedziona tym lakierem,  ponieważ jest to tragicznie kryjąca woda.

* L'OREAL PARIS - kolor 602,  color riche. Jest super świetny,  jedyną jego wadą jest strasznie mało wydajny i jest bardzo mały jedynie 5 ml.

* SALLY HANSEN - Double Duty - uwielbiam ten top coat, kupuje go od kilku dobrych lat. Moim zdaniem paznokcie po jego użyciu wyglądają jakby były żelowe.

To tyle jeśli chodzi o wykonanie tego manicure. 
Pozdrawiam,
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz