niedziela, 23 marca 2014

Olejowanie włosów - czyli jak to zrobić?

Hej wszystkim :D

Dziś troszkę o tym jakie oleje poleca Bella i jak je stosuję.

Moja przygoda z olejowaniem włosów zaczęła się równo rok temu (marzec 2013) wtedy to kupiłam olej rycynowy. Chyba jak każda z nas zaczynałam od tego najłatwiej dostępnego i najtańszego oleju. Niestety moja wiedza wtedy na temat olejowania włosów była bardzo skromna i moje męki z tym olejem nie dały żadnych rezultatów. Olejek zaczęłam stosować na brwi i rzęsy (ta metoda sprawdza się u mnie rewelacyjnie), a także nieco ulepszałam moje maski i odżywki do włosów. W ten sposób wykończyłam pierwszą buteleczkę olejku - czyli klapa. Nie zraziłam się jednak do olejowania i uznałam, że to wina produktu. Poszperałam troszkę w Internecie i znalazłam pozytywne recenzje o oleju Khadi. Postanowiłam go zakupić i tak też zrobiłam. Muszę przyznać bardzo się cieszę, że to zrobiłam bo ten olej jest przełomowy w mojej pielęgnacji włosów. Na początku stosowałam go namiętnie co każde mycie, jednak szybko się znudziłam i odstawiłam go w kąt. Jednak teraz moje włosy przeżywają kryzys, nie mam pojęcia czym on jest spowodowany, więc olejowanie idzie w ruch.

Jakie metody się u mnie sprawdzają najlepiej ???

* Na suche włosy - najprościej i moim zdaniem najlepiej. Na nie umyte włosy wieczorem nakładam sporą warstwę oleju. Następnie idę spać, a rano myje włosy ( dobrze oczyszczającym szamponem, niektóre nie radzą sobie z usuwaniem tego produktu)

* Na mokre włosy -  Polewam nie umyte włosy wodą, następnie osuszam je ręcznikiem i nakładam na nie olej, następnie na włosy zakładam czepek i nieco podgrzewam suszarką, a następnie czekam kilka godzin, bądź najlepiej całą noc i zmywam produkt.

* Na mgiełkę - Raz na jakiś czas używam tej metody. Zamiast moczyć włosy wodą można zrobić to samo tylko dowolną mgiełeką. Efekt równie dobry :)


Teraz pytanie na jaką cześć włosów nakładamy olej ???

Ja nakładam zazwyczaj na całą długość włosów, niektórzy nakładają na końcówki. Zazwyczaj pasemko po pasemku głaszczę włosy. Niedawno odkryłam, że wcierając olej w skalp powodowałam ich wypadanie - no cóż błąd początkującego... Jednak muszę zaznaczyć, że nie każdy olej i nie u każdego spowoduje takie wypadanie. Mam bardzo wrażliwą skórę głowy i to między innymi przez to wystąpiła taka reakcja...

Czego używa Bella ???

Jak już pisałam ja używam głównie oleju Khadi, niedawno zakupiłam nowy olej rycynowy, ale znów mam bardzo duży problem z jego rozprowadzeniem na włosach (tak podgrzewam go przed nałożeniem i nic to nie daje). Mam od dawna ochotę na przetestowanie oleju z Alterry i chyba się skuszę, ale jeszcze na pewno o tym napiszę.

To już wszystko na dziś mam nadzieję, że przynajmniej początkującym pomogłam :)
Pozdrawiam,
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz