niedziela, 23 marca 2014

Odbudowa i regeneracja ;)

Hej wszystkim ;)
Tak mnie ostatnio naszło, żeby zacząć jakąś kuracje, która zmotywuje mnie do systematyczności.  I wypadło na rzęsy,  brwi i włosy.
Olejek rycynowy i pomadka z Alterry leżały sobie w mojej półce i raz na jakiś czas ich użyłam. Jak można się spodziewać efektów zbytnich nie było,  bo przecież cały sekret tkwi w systematyczności. Więc podjęłam męską decyzję i rozpoczęłam kuracje, a raczej 2 :)
♡Włosy♡
Od kilku tygodni zmieniłam nieco  moją pielęgnację włosów, widzę poprawę w ich stanie jednak uważam, że są nadal przesuszone. Uznałam,  że przed  myciem będę olejować włosy, olejkiem rycynowy i olejem khadi ( na wypadanie włosów), na całą noc w piątek i sobotę oraz każde dni wolne,  żebym mogła rano po umyciu włosów nie niszczyć ich ciepłem suszarki.  Nie wiem czy wiecie,  ale używam jej bardzo rzadko,  żeby choć troszkę oszczędzić tych moich łamiących się włosów.  Nie używam też prostownicy. 

♥Rzęsy i brwi♥
Już tak porządnie zaczęłam kuracje moich zniszczonych,  krótkich rzęs.  Nigdy nie miałam  gęstych ani długich rzęs.  Nie przeszkadzało mi to również i w sumie nadal tak jest,  jednak sam fakt, że za tak niewielką cenę mogę znacznie poprawić stan zarówno moich brwi jak i rzęs zmotywował mnie do działania :)  Uznałam,  że codziennie wieczorem będę używać pomadki Alttera. ( robie to systematycznie od 2 tygodni,  i jeszcze mi się nie znudziło)
Trzymajcie kciuki za moją motywację,  i spełnienia moich postanowień. 

To wszystko na dziś ;)
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz