niedziela, 16 marca 2014

Perfumy part 2

Hej :)

Dzisiaj troszkę o moich zapasach perfum, które sprawiłam sobie wczoraj.  Przewąchałam chyba z 30 zapachów,  a wybrałam te :

* Dolce&Gabbana - The on - są śliczne.  Nie tylko ja tak twierdzę, bo moja mama również sobie je kupiła.  Są dość mocne, ale zarazem takie lekkie i kobiece.

* Escada - Island Kiss - Według mnie idealne dla osoby w moim wieku,  mocne ale bardzo słodkie moim zdaniem nadają takiej subtelności... uwielbiam <3

* Versace - Bright Crystal - kolejne które spodobały się zarówno mi jak i mojej mamie,  co raczej jest rzadkością, bo mamy zupełnie różne gusta.  Nie potrafię ich opisać, nie pachną słodko,  nie pachną kwiatami. Nie mam pojęcia co tak pachnie, ale wydają mi się takie świeże... super są ^.^

* Calvin Klein - One Shock -  Uwielbiam wszystkie zapachy Calvina Kleina. Te mi się kojarzą z zapachem lepszego błyszczyku.... są słodziódkie mmm.

* Dior - Pure polson - te sprawiała sobie sobie moja mama, ale coś czuje,  że będę jej trochę ich podkradać bo są śliczne ;)

* Escada - Pacific paradise - zostały mi wyrwane z ręki,  bo były ostatnie... chwile z moją szanowną matką o nie walczyłam, ale ostatecznie przegrałam. Te nieziemskie perfumy znalazły się w jej posiadaniu... ale i tak będę ich używać są za boskie,  żeby je sobie odpuścić.

To wszystko na dziś mam nadzieje, że się podobało.
Pozdrawiam,
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz