sobota, 22 lutego 2014

YVES ROCHER

Hejoł :)
Dziś nieco opóźniony wpis, bo przygotowywałam się do niego dobre dwa miesiące temu. 
Jak co roku w zimę kupuje sobie zestawy świąteczne, wiecie np. Bielenda. W tym roku zdecydowałam się na firmę YVES ROCHER.  Kolekcja zimowa o zapachu czekolady i maliny.  Produkty pachną prze cudownie, jednak bardzo intensywnie co może kogoś drażnić. W zestawie znalazły się:
★żel do mycia dłoni - bardzo ładnie się pieni i jest bardzo wydajne używam od tygodnia, a zużycia nie widać.
★ żel pod prysznic - ekstra wydajny bo go zaczęłam używać dobre 3 tyg temu,  a widać na zdjęciu ile zużyłam, trzeba brać jednak pod uwagę fakt,  że używam czasem różnych bajerów do mycia ciała, np. Serduszka rozpuszczalne w wodzie i nie jestem w stanie do końca ocenić ile by tego żelu teraz było przy codziennym użytkowaniu, gdybym używała tylko jego.  Skóra po nim jest bardzo miła w dotyku i pięknie pachnie.
★ krem do rąk - ekstra nawilżenia nie ma,  ale moje dłonie tego nie potrzebują, więc polecam dla osób nie mających szczególnych problemów z suchymi dłońmi, a jedynie chcą raz na jakiś czas je trochę nawilżyć.  Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze i dość szybko się wchłania. 
To wszystko na dziś.  Przepraszam,  że z takim opóźnieniem ta notka.

Pozdrawiam,
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz