czwartek, 20 lutego 2014

Tangle Teezer

Hej :)
Witam wszystkich po dwu miesięcznej przerwie :)
Dziś przedstawię wam nowy produkt,  który nie dawno zagościł w mojej kosmetyczce,  a mianowicie wszystkim dobrze znany Tangle Teezer.  O tym jaki jest cudowny wypowiadała się już chyba każda blogerka. Bardzo mnie ciekawiło co może być tak niesamowitego w zwykłej szczotce do  włosów, a musze przyznać że teraz już wiem,  że tych rzeczy jest od groma. Nie wiem jak szybko i treściwie przedstawić wam moją recenzje,  tego produktu więc wpisze zalety i wady.
♡♡♡ Zalety ♡♡♡
♥ Szczotka jest plastikowa, więc rewelacyjnie sprawdzi się przy nakładaniu masek itp, bo można ją umyć.
♥ Jest bardzo lekka i nie mdleje, ręka przy dłuższym szczotkowaniu.
♥ Nie ma rączki co akurat dla mnie jest plusem.
♥ Rewelacyjne rozczesuje nawet bardzo poplątane włosy.
♥ Radzi sobie z bardzo gęstymi włosami,  gdzie niektóre szczotki nawet nie próbowały ich "głaskać".
♥ Bardzo duża gama kolorów.
★★★Wady★★★
• Kosztuje 11 £ co jak dla mnie jest sporą sumą za szczotkę.
• Jest dostępna w Bootsie ( Anglia ), a w Polsce niestety nie. Można ją zakupić na allegro, jednak koszt przesyłki jest zabójczy w większości przypadków jeśli chcemy zamówić oryginał z Anglii.
• Niestety źle mi leży w dłoni,  ale nie wiem czy to wina szczotki  czy mojej dłoni.
☆♡☆♡ Podsumowanie☆♡☆♡
Jak widać wady przy tej ilości zalet są niczym, więc jak najbardziej zgadzam się z tym,  że jest to naprawdę rewelacyjna szczotka do włosów.
To wszystko na dziś, zapraszam na nową notkę która pojawi się niebawem.
Pozdrawiam,
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz