poniedziałek, 23 grudnia 2013

Perfumy <3

Hej :)
Ostatnio pisałam, że moja kolekcja się powiększyła, teraz mogę powiedzieć, że jest naprawdę spora jak na mnie :) Co powiecie o takich zapachach? ?
* Coco Chanel Nº5 - ostatnio powiedziałam że są to moje ulubione perfumy teraz są one na równi z tymi :
* Coco Chanel Mademoiselle - naprawdę pięknie pachną,  myślałam,  że będę kochać wszystkie zapachy Chanel,  ale jednak nie różowe nie podeszły mi do gustu:/
* Bruno banani - te różowe z kolei najbardziej mi się podobają i dlatego znalazły się w mojej kolekcji. Już kiedyś dawno temu miałam jakiś zapach Bruno banani, ale nie pamiętam jaki, pamiętam tylko,  że chyba je od kogoś dostałam i nie przypadły mi do gustu,  miałam do nich lekką zrazę,  jak widać minęła.
*212vip Carolina Herrera - Kocham już wcześniej o nich pisałam. Im dłużej ich używam tym bardziej je lubię :)
* Calvin Klein euphoria - wersja ciemniesza. -szczerze ?? Od początku ich nie lubiłam za sam fakt że wszyscy się nimi " jarają" ale gdy powachałam i poczułam jakie są cudowne zrozumiałam Dlaczeg tak je lubią.
*Hugo Boss - pomarańczowe... kocham ? Chyba lepiej ich nie okreslę. :) Ten zapach kojarzy mi się z mamą i sama nie wiem czy to dobrze czy źle xd.
Ułożyłam je od najgorszego do najlepszego moim zdaniem :D
To już wszystko na dziś,  mam nadzieję,  że miło się czytało :)
Pozdrawiam,
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz