wtorek, 19 listopada 2013

Szampony i Odżywki :)

Jak już wcześniej pisałam,  moje szampony dołączyły do mnie nieco później, więc muszę zaktualizować moją pielęgnację włosów.
Od razu zaznaczam iż część z przedstawianych wam dziś rzeczy jest nowa i dopiero zaczynam je dopiero testować.
SZAMPONY:
* Salon- do włosów farbowanych. - ma przecudowny wiśniowy zapach.  Bardzo dobrze się pieni i jest wydajny.  Jest to moja... prawdopodobnie 4 butelka i jest to zdecydowanie mój ulubieniec.  Nie posiadam włosów farbowanych u nasady,  końce włosów ponad rok temu przefarbowałam na czerwono, co je niestety bardzo zniszczyło . Zapuszczam je już od tamtego momentu więc jedynie nieco podcinam końcówki,  przez co jeszcze kilka centymetrów jest czerwonych. - Tak czy siak szampon się sprawdza.
* Alterra -  szampon nawilżający,  granat, i aloes.  Do włosów suchych i zniszczonych.  - jest to moje pierwsze opakowanie. I jak na razie mogę wam tylko napisać moje pierwsze wrażenie.  - jest mała butelka więc na długo mi nie starczy :/ ma przyjemny i delikatny zapach. Żeby dokładnie umyć nim włosy musze dość sporą ilość produktu zużyć, co działa na jego niekorzyść.
* Suchy szampon syoss anti-grease. - jak dla mnie chała. Dużo lepiej użytkowało mi sie suchy szampon z Garnier'a. Ten co prawda daje dodatkowy dzień świeżości,  jednak nie da się go do końca z włosów wyczesać... :/ konieczne jest użycie suszarki,  a ja staram się jej nie używać :/ ma beznadziejny zapach więc ja plusów tego produktu nie widzę.
ODŻYWKI:
* Nivea Diamond gloss- moje włosy kochaja keratynę w każdej postaci.  Zastanawiam się nad wyprostowaniem ich kreatynowo^^ tą odżywkę już kilka razy miałam i za każdym razem się sprawdza. Co prawda jest mało wydajna ale wybaczam jej to. Pachnie jak Nivea xdd wszystkie ich produkty jak dla mnie pachną podobnie, ale przyjemnie. Jest dość gęsta przez co mam małe problemy z jej rozprowadzeniem. - uwielbiam ją !!!
* Garnier Ultra doux- z olejkiem awokado i masłem karité. - o tej odżywce chyba każdy słyszał.  Wiele blogerek się nią zachwyca. Ja ją lubię ale szału niema jak na moich włosach.  Ładnie pachnie,  ma przyjemną konsystencję,  jest mało wydajna i cudów nie zdziałała. Ale na pewno ją zużyje.
To by było na tyle jeśli chodzi o odżywki i szampony :)
Pozdrawiam, 
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz