piątek, 22 listopada 2013

Nowości zapachowe !!!

Dziś troszkę o zapachach :*
O zakupie nowych perfum myślałam od dawna.  Mam jeszcze jedną buteleczke,  więc specjalnie mi się z zakupem nowych nie śpieszyło. Jednak okazja była fenomenalna,  aż szkoda byłoby nie kupić :D
Tak więc moja kolekcja nieco się powiększyła.
O tym, że uwielbiam markę Chanel,  wie każdy kto mnie zna. Więc gdy tylko wśród kilkudziesięciu innych zapachów zauważyłam Chanelº 5 musiałam je mieć!!!
Tak więc stałam się szczęśliwą posiadaczką perfum Chanel.
Moje czujne oko wyparzyło również 212 VIP CAROLINA HERRERA NY :)
Oczywiście z zakupu tych perfum jestem również bardzo zadowolona,  zapach jest cudowny,  kocham taki właśnie świeże i lekkie zapachy :)
Emporio♡Armani Diamonds to kolejna z moich nowinek zapachowych. Ten zapach z tych trzech które kupiłam podoba mi się najmniej.  Jest ładny,  świeży ale zdecydowanie bardziej podoba mi się 212 Vip.
Teraz poluje na Nicki Minaj, mam nadzieję że wkrótce je zdobęde :)
Pozdrawiam,
Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz